Hanglos V8 Mobiel errors

Door: RobbyNitroz Reacties: 5 Hits: 1693
RobbyNitroz 02 July / 2014 / 10:28

We hebben ons best gedaan om een goeie mobiele versie van Hanglos neer te zetten maar met de 74643671 mobiele apparaten in omloop is dat best lastig {#emotions_dlg.nerd.gif} 

We horen het graag als je rare dingen ziet op jouw phone zodat we verder kunnen sleutelen! 

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

djeverest 02 July / 2014 / 11:37

Allereerst complimenten voor deze waanzinnige stap naar mobiel. Eerste indruk is positief!

Heb 2 bevindingen, getest op de iPhone 5S:

- Het swipen naar links of rechts om het inlogscherm/kitesessie toevoegen scherm, danwel de (eigen) spots met windinfo te zien werkt alleen op het moment dat je in een nieuw venster hanglos.nl opent. Zodra je meerdere pagina's hebt bezocht werkt de swipe beweging niet meer voor dit doel, maar swipe je naar de vorige of volgende pagina. Het is me niet gelukt om dan toch nog op de 1 of andere manier die sidepanes weer te kunnen zien. Een mogelijke oplossing zit hem volgens mij in de swipe beweging voor de side panes zo in te stellen dat je vanaf het midden van het scherm links/rechts moet swipen in plaats van de zijkant van het scherm. Weet alleen niet of dit technisch haalbaar is, maar ik meen me te herinneren dit ergens eerder gezien te hebben.

- Ik mis een linkje  naar de desktop versie

djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

Edgar 03 July / 2014 / 20:38

Geweldig plan! Ik heb op mijn iPhone 5s (Safari, laatste versies van alle software) wel wat probleempjes. Met alles eigenlijk... Heb al geprobeerd of opnieuw inloggen een verschil maakte maar dat veranderde niets.

De menuknop werkt niet. Hij knippert wel als ik erop tik maar vervolgens gebeurt er niks.

Swipen heeft bij mij ook geen effect. Wel zoals hierboven al gezegd dat ik naar de vorige pagina ga als ik de website niet opnieuw open. Als ik hem in een nieuw tapblad open gebeurt er niks wat ik ook veeg.

Last edit by: EDGAR

Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

RobbyNitroz 04 July / 2014 / 09:00

Het swipen op iPhones lijkt idd lastig te zijn door de back/forward functionaliteit van safari.

Een niet werkende menu knop hebben we nog niet eerder gezien Edgar {#emotions_dlg.nopompom.gif}  Kan je je cache is legen en opnieuw proberen?

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Edgar 05 July / 2014 / 00:57

Dat was (weer) de oplossing! Swipen werkt nu prima zolang ik de site maar in een nieuw tapblad open. Ook het menu verschijnt nu.{#emotions_dlg.smile.gif}

Edgar had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 19 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

RobbyNitroz 05 July / 2014 / 07:29

Aah nice {#emotions_dlg.thumbsup.gif}