IJmuiden Vandaag?????

Door: Woodmaster Reacties: 1853 Hits: 214847
Woodmaster 25 February / 2012 / 11:37
Yep dat was em
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Nature 25 February / 2012 / 22:00
Yep was ik had wat gasten mee maar die durfde t niet aan en die moesten nog een tijdje terug reizen hehe.
en veel te koud voor een negor
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

richardkiter 26 February / 2012 / 20:13
Quote: Nature - 25 februari, 2012 (23:00)
Yep was ik had wat gasten mee maar die durfde t niet aan en die moesten nog een tijdje terug reizen hehe.en veel te koud voor een negor

Droogpakkie !!! hele dag varen en niet koudt, heb de afgelope dagen diverse gaste gesproken met wet suite en allegaar korte sessies, hadden het allegaaaar heeeel koudt
Was iemand die vaarde 20 minuten en keihard koudt en toen stond ik al 3 uur op het water zonder kou


Morgenochtend nog badgaste varen en hoelaat ????
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 27 February / 2012 / 01:39
Voorlopig geen wind Haringhaper!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

idefixe 27 February / 2012 / 07:46
staat nu 9 m/s en als het goed is komt er nog wat bij. Ik ga het proberen.......
( te lang niet meer op het water geweest)
Slingshot , Gibbon

richardkiter 27 February / 2012 / 07:51

Zit nog aan de koffie mot nog broodjes smeren, auto volgooie en schijten ,

Ziet er op de webcam echt uit voor een keer voor jan l..l rijde

http://hdtv.webcam.nl/alohabeach/

Blijf lekker thuis en ga klusse. Pad betegelen van de nieuwe vleugelkamer.

Hoe was tie Tom ????


Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 27 February / 2012 / 15:37
Ja Tom pas je op dat je niet vast begint te roesten door te lang op het droge te blijven staan?
kGa de komende dagen ook maar es andere invullingen zoeken en mezelf voorbereiden op dagen met wind!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

idefixe 27 February / 2012 / 19:55
Sta (te) weinig op het water maar van vastroesten is geen sprake hoor
Slingshot , Gibbon

richardkiter 07 March / 2012 / 07:41

Morge evt als het waait, nog badgaste naar ijmuiden in de vroege ochtend voor een ochtend sessie??

Daarna voorlopig geen windt meer
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Gizzy 07 March / 2012 / 08:59
Vanavond wordt het top na 18 uur!
F-one, O'neill, Manera & Underwave

Woodmaster 07 March / 2012 / 13:16
Overweeg na de nachtdienst gelijk richting strand te gaan. 07.30 uur present!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

AlphaRussell 07 March / 2012 / 16:47
misschien dat ik vrijdagochtend nog even kan : ) Nog meer mensen?

Lars_023 07 March / 2012 / 17:29
Heb vanochtend een uurtje gevaren, het was wel %&^%** koud maar een mooi stabiel windje.

Lars_023 had een 4 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 20 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

pietepiet 08 March / 2012 / 04:50
Quote: AlphaRussell - 7 maart, 2012 (17:47)
misschien dat ik vrijdagochtend nog even kan : ) Nog meer mensen?
Yep

richardkiter 08 March / 2012 / 07:48
Quote: Woodmaster - 7 maart, 2012 (14:16)
Overweeg na de nachtdienst gelijk richting strand te gaan. 07.30 uur present!

En, hoe was tie ????

Heb geduimd voor vanmorgen maaar ziet er toch wat minder uit. , ik ga de schaatsen maar in het vet zetten en op ruime vanmorgen.

Morgen hele dag vrij dus veel duimenop veeeeel windt


Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 08 March / 2012 / 11:57
Yep yep als het zo blijft of beter wordt uiteraard present!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

hampi 08 March / 2012 / 20:13
Hoe laat zijn jullie van plan morgenochtend in IJmuiden te zijn?

Gisteren was het erg eenzaam op Wijk aan Zee. Hoe laat je met windkracht 7 alleen een kite op?

Woodmaster 08 March / 2012 / 20:20
Kabel met haak aan paal, zand op een tip of kite haaks in de wind leggen en achterste powerlijn aantrekken!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Woodmaster 08 March / 2012 / 20:21
Maarre verwacht jij 7 beffert dan?
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

hampi 09 March / 2012 / 08:43
Dank voor je hulp Woodmaster.
7 bft was het eergisteren. Vandaag wat weinig. Gaan jullie met ZW toch naar IJmuiden of liever naar Wijk?
Nog even over zelf starten. Ik snap het nog niet helemaal?
Hoe maak je je bar vast aan de paal? Moet je andere kabel meenemen?
Wanneer leg je zand op de tip? Wat bedoel je met 'of kite haaks in de wind leggen'. Ligt die dan (op le) of staat die op een tip?
Kun je nog iets gedetailleerder zijn? Dank


Woodmaster 09 March / 2012 / 09:16
Hier een aantal tips maarree de tips van dat drukke strand snel vergeten. GEWOON NOOIT DOEN!!!!!!!




Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

richardkiter 09 March / 2012 / 10:43
Quote: Woodmaster - 8 maart, 2012 (21:21)
Maarre verwacht jij 7 beffert dan?

Ga nu rijde richting Ijmuidel , ga jij nog vandaag of are badgaste ???
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Lars_023 09 March / 2012 / 12:51
Quote: hampi - 9 maart, 2012 (09:43)
Dank voor je hulp Woodmaster.7 bft was het eergisteren. Vandaag wat weinig. Gaan jullie met ZW toch naar IJmuiden of liever naar Wijk?Nog even over zelf starten. Ik snap het nog niet helemaal?Hoe maak je je bar vast aan de paal? Moet je andere kabel meenemen?Wanneer leg je zand op de tip? Wat bedoel je met 'of kite haaks in de wind leggen'. Ligt die dan (op le) of staat die op een tip?Kun je nog iets gedetailleerder zijn? Dank
Koop twee grote karabijn haken en een stuk touw van een meter. Haken aan de uiteinden maken, touw om de paal haken en de chickenloop in een haak. Kite op de rand van het windvenster leggen. Die gaat daar staan dansen. Jij loopt terug, haakt in en maakt de karabijnhaak los van de chickenloop. Werkt ook bij harde wind als je maar zorgt dat er ruimte is (en die is er in Ijmuiden).

Lars_023 had een 4 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 20 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

richardkiter 09 March / 2012 / 15:51
Hij was weer lekkel op ijmuiden met de 13 meter, werd wel weer eens tijd na 2 weken
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 09 March / 2012 / 16:55
Yep yep 4 sterren sessie!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)