IJmuiden Vandaag?????

Door: Woodmaster Reacties: 1853 Hits: 214695
Derek 11 May / 2012 / 07:15
tnx Djee, het was gelukt! (ik neem aan dat het om dat betaald parkeren terrein gaat)

ik was iets aan de late kant gister, de wind ging al redelijk liggen. maar vandaag vertrek ik nu, dus een vol dagje :)
kiting since 2010 | HELIX 2010 12m & 9m Cult 2010 6m | kitevideos.net

Derek had een 3 sterren sessie in Noordwijk Zuid met maar liefst 28 - 36 knots op zijn Naish Helix (2010)

Woodmaster 11 May / 2012 / 08:00
Ik ga maar weer es....
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Martijn767 11 May / 2012 / 08:19
Damn..... need a baby sitter.........

Have fun op het water!
sponsored by: ME, Myself and my Employer (giving me time at Sal, Cabo Verde :) )

Martijn767 had een 4 sterren sessie in Cape Verde, Sal met maar liefst 15 - 22 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

Djee 11 May / 2012 / 08:58
Quote: Derek - 11 mei, 2012 (09:15)
tnx Djee, het was gelukt! (ik neem aan dat het om dat betaald parkeren terrein gaat)ik was iets aan de late kant gister, de wind ging al redelijk liggen. maar vandaag vertrek ik nu, dus een vol dagje :)

ja die ja, maar betaald? eh... eh.... daar ben ik niet van op de hoogte
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Djee 11 May / 2012 / 08:59
Wijk aan zee (ander kant van de pier(en)) is gratiz parkeren en ook gezellig
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Woodmaster 13 May / 2012 / 12:43
Ik zeg:morgen een ochtendsessie vanaf 09.30 uur!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Woodmaster 14 May / 2012 / 07:33
Ik ga.....
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Woodmaster 23 May / 2012 / 11:23
Es kijken of het de komende week ergens waait op Rhodos!
Anders gewoon lekker tjillen!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Djee 23 May / 2012 / 11:56
Quote: Woodmaster - 23 mei, 2012 (13:23)
Es kijken of het de komende week ergens waait op Rhodos!Anders gewoon lekker tjillen!

have fun!
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

repete 06 June / 2012 / 10:05
einde middag sessie???

repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)

Woodmaster 06 June / 2012 / 10:23
Als het waait wel.
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Djee 06 June / 2012 / 11:39
Quote: Woodmaster - 6 juni, 2012 (12:23)
Als het waait wel.


hoewast?
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Lars_023 06 June / 2012 / 11:42
17 ssw nu, nog ff een uurtje wachten en dan vertrek ik.

Lars_023 had een 4 sterren sessie in Tarifa met maar liefst 20 - 26 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

Woodmaster 06 June / 2012 / 12:46
Ik ga..........
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

cozmo 17 June / 2012 / 16:41
Zo, was weer een lekker dagje op IJmuiden. Wind, zon, niet te veel kiters en weer eens wat oude bekenden .

Er was ook nog een kiter foto's aan het maken, heb nog even met je gesproken en gezegd dat ik me hier even zou melden voor de pics. Zou je misschien de foto's kunnen mailen naar cozmo123 aapje hotmail etc.

Thnx
The edge is a dangerous place to live!

Woodmaster 17 June / 2012 / 19:37
Was inderdaad wel erg lang geleden Cozzie.
Ijmuiden is gewoon Tha Bomb!!!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Woodmaster 22 June / 2012 / 07:37
Ook voor IJmuiden kleine maatjes weer en zon tussen de wolken door!
Ik zeg: 10:30 uur present!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Woodmaster 22 June / 2012 / 08:43
Ik ga.........
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

sjoerdsantema 22 June / 2012 / 16:37
Hoor net dat een maatje van me twee mensen van een zeilbootje heeft gered bij Castricum. Een kerel was er zeer ernstig aan toe.

#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)

Woodmaster 22 June / 2012 / 17:29
Jakkes nee he?
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

kiteboardertje 24 June / 2012 / 06:38
Gisteren was het weer prijsschieten. Waarom nemen mensen geen les voor ze gaan kite.....
Er was een gast ter hoogte van Ijmuiderslag ging hij met een vegas proberen het water op te gaan. Ik zag het vanuit het water de kite werd niet goed opgelaten vervolgens kite waait richting wind venster en iedereen bleef gewoon staan ging niet helpen niets... daarna ging deze zelfde gast het water op waar heel duidelijk te zien was dat deze nog niet vaak gekite had nog les had genomen na een klapper van zijn kite ging zijn kite binnenstebuiten omhoog.

Dan zou je toch denken ik ga naar de kant me kite even goed doen want nu is hij niet echt bestuurbaar meer. Maar deze gast heeft gewoon nog vrolijk een uur met de omgekeerde kite proberen te varen. Ik vond het te gevaarlijk om zelf in de buurt te gaan en te vertellen dat zijn kite eerst op nieuw opgezet was. Omdat ik zijn gestuntel van afstand had gezien. Maar eigenlijk wil je dit soort mensen gewoon meteen een flyer in de handen geven van een goeie kiteschool.
http://www.KbWorks.nl

Woodmaster 24 June / 2012 / 09:28
En dan geef je kiteboardertje ook nog een MINNETJE?????????
Zodefuck toch op MAFKEES!!!!!!
Het was inderdaad met tijden een belabberde beginners zooitje.
Door dit hier te posten is het juist een PLUS punt, hopen dat de persoon of personen in kwestie dit lezen en ook voor de omstanders die hier lering uit kunnen trekken!
En ook voor de wat gevorderden zoals die Naish kite die leuk een sprong voor een gast deed die al in het water lag en zo bijna boven op hem lande en zo zijn kite in die van de andere knalde.
Ja, ik was die gozer die tegen je schudde! UITKIJKEN voor je gaat springen OEN!!!!!!!!
Zo geef mij ook maar een zooi minnetjes nu!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

Woodmaster 24 June / 2012 / 11:29
Zo eerst ff een paar uurtjes varen............... Ik ga!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

KITEFLIGHT 24 June / 2012 / 12:45
ijmuiden te doen? of toch beter wijk aan zee?

sjoerdsantema 24 June / 2012 / 14:21
Quote: kiteboardertje - 24 juni, 2012 (07:38)
Gisteren was het weer prijsschieten. Waarom nemen mensen geen les voor ze gaan kite.....Er was een gast ter hoogte van Ijmuiderslag ging hij met een vegas proberen het water op te gaan. Ik zag het vanuit het water de kite werd niet goed opgelaten vervolgens kite waait richting wind venster en iedereen bleef gewoon staan ging niet helpen niets... daarna ging deze zelfde gast het water op waar heel duidelijk te zien was dat deze nog niet vaak gekite had nog les had genomen na een klapper van zijn kite ging zijn kite binnenstebuiten omhoog. Dan zou je toch denken ik ga naar de kant me kite even goed doen want nu is hij niet echt bestuurbaar meer. Maar deze gast heeft gewoon nog vrolijk een uur met de omgekeerde kite proberen te varen. Ik vond het te gevaarlijk om zelf in de buurt te gaan en te vertellen dat zijn kite eerst op nieuw opgezet was. Omdat ik zijn gestuntel van afstand had gezien. Maar eigenlijk wil je dit soort mensen gewoon meteen een flyer in de handen geven van een goeie kiteschool.
Dus je komt hier zeiken over die beginner en zijn acties maar ondertussen heb je hem zelf niet geholpen of gewaarschuwd? Way to go!
#gobigorganaarjemoeder

sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)