IJmuiden Vandaag?????

Door: Woodmaster Reacties: 1853 Hits: 214698
Woodmaster 04 February / 2013 / 11:40
Maar 21 is wel weer leuk!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

richardkiter 04 February / 2013 / 16:32

Was weer lekkel in het zonnetje op wijk met de 9 en dikke bakke en hoge golve, achteraf had ik mijn 13 motten pakke maar het ging allemaal net . Top kite en topboardje

Was vandaag de derde dag op rij op zee en morge gelukkig de laatste,
Ik trek het niet meer alles doet zeer, tussendoor nog pingpongen en skieen maar waar gaan we morge weer eens heen en hoelaat ???
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

repete 12 April / 2013 / 18:34
Morgenmiddag ben ik aanwezig. Iemand hetzelfde idee?

repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)

Woodmaster 13 April / 2013 / 09:51
Is er wind dan??
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

repete 13 April / 2013 / 10:17
Het zou ok moeten zijn in de middag. Ik ga wel ff checken!

repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)

repete 13 April / 2013 / 14:54
Was dus niks.....

repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)

Woodmaster 13 April / 2013 / 16:37
Was ik al bang voor.......
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

windstruck 14 April / 2013 / 17:59
Vandaag was wel top! zonnetje erbij, heerlijk!
Helaas is gratisch parkeren er niet meer bij, ze hebben drempels geplaatst bij de slagbomen en er staat een controleur

bramer 14 April / 2013 / 18:59
Top vandaag ook van de reddingsbrigade! die de hele dag met hun boot in zee hebben gelegen en zodra een kite langer dan een minuut in het water lag kwamen ze te hulp! petje af voor hun!!!

Ernie1 14 April / 2013 / 19:20
Stukje verder bij wijk moest een kiter nog, na /- een half uur in het water te hebben gelegen, uit het water worden gevist..Toch wel fijn dat die gasten er op dat soort momenten zijn! Maar desbetreffende heeft het denk ik wel eff moeilijk/koud gehad..

richardkiter 14 April / 2013 / 20:33
Quote: windstruck - 14 april, 2013 (19:59)
Helaas is gratisch parkeren er niet meer bij, ze hebben drempels geplaatst bij de slagbomen en er staat een controleur

Das mooi kl....te, dus het treintje werkt niet meer ?????
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

windstruck 15 April / 2013 / 07:57
Quote: richardkiter - 14 april, 2013 (21:33)
Quote: windstruck - 14 april, 2013 (19:59)Helaas is gratisch parkeren er niet meer bij, ze hebben drempels geplaatst bij de slagbomen en er staat een controleurDas mooi kl....te, dus het treintje werkt niet meer ?????

Heb het niet geprobeerd, toen ik al zag dat er een mannetje stond te controleren.
Maar zoals het ernaar uitziet gaat het lastig worden met die drempels, de auto erachter staat net voor de drempels (die nare zoals je die ook bij de parkeerplekken zelf hebt).

Alleen als de voorste auto in de categorie smart valt kan het waarschijnlijk wel, maar daar kan je niet vanuitgaan.
Beste is dus om denk ik dan kosten te splitten met een andere kiter om het dan te passen en meten bij het uitrijden, moet er alleen niet gecontroleerd worden.

repete 15 April / 2013 / 08:39
Jawel je kunt nog achter elkaar aan. Heb dit van het weekend nog gedaan. Het is alleen wat minder voor je schokbrekers, dus ik zou het niet doen met je gepimpte bak....

repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)

HRob 15 April / 2013 / 10:56
Als je een normale auto hebt, incasseer je alleen een kleine schok. En vooral wat langer doorvaren, aangezien de controleur er waarschijnlijk vooral op kantoortijden staat ;)
Wind!

HRob had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 14 - 26 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

Djee 15 April / 2013 / 11:53
Quote: HRob - 15 april, 2013 (12:56)
Als je een normale auto hebt, incasseer je alleen een kleine schok. En vooral wat langer doorvaren, aangezien de controleur er waarschijnlijk vooral op kantoortijden staat ;)

Kleine schok? Je moet je wagen er haast overheen rollen, wil je geen last van je rug hebben voordat je met het kiten begint.
Wel K.U.T. dat het treintje rijden nu lastiger is gemaakt, het had beter geweest iets aan die achtelijke parkeertarieven te doen of jaarkaarten te gaan verkopen voor een schappelijk bedrag.
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

windstruck 15 April / 2013 / 14:31
Quote: Djee - 15 april, 2013 (12:53)
Quote: HRob - 15 april, 2013 (12:56)Als je een normale auto hebt, incasseer je alleen een kleine schok. En vooral wat langer doorvaren, aangezien de controleur er waarschijnlijk vooral op kantoortijden staat ;)Kleine schok? Je moet je wagen er haast overheen rollen, wil je geen last van je rug hebben voordat je met het kiten begint.Wel K.U.T. dat het treintje rijden nu lastiger is gemaakt, het had beter geweest iets aan die achtelijke parkeertarieven te doen of jaarkaarten te gaan verkopen voor een schappelijk bedrag.
Helemaal mee eens, ik ben echt niet te beroerd om te betalen, maar die 7 euro is gewoon belachelijk mijn inziens.
Zeker ook nog eens het hele jaar door, dus ook buiten het normale strandseizoen.

Als ze nou iets van inderdaad jaar- seizoenskaarten aanboden, dan was het al stukken beter.

richardkiter 15 April / 2013 / 15:24
Quote: windstruck - 15 april, 2013 (16:31)
Helemaal mee eens, ik ben echt niet te beroerd om te betalen, maar die 7 euro is gewoon belachelijk mijn inziens.Zeker ook nog eens het hele jaar door, dus ook buiten het normale strandseizoen.Als ze nou iets van inderdaad jaar- seizoenskaarten aanboden, dan was het al stukken beter.


7 euroo is toch een familiebak kibbeling met saus

En aangezien ik als voorbeeld deze week 4 keer kan kiten is toch28 euries in een week,

Een hoop geld (kibbeling) voor een weekie kiten
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

joystick 16 April / 2013 / 10:53
Gaat er vanmiddag nog iemand naar IJmuiden?Wind ZW dus mooi aanlandig. 20-22kt Ben er nu, maar is verder niemand )-:

joystick had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 30 - 35 knots op zijn Ozone Instinct Sport II (2008)

joystick 16 April / 2013 / 11:13
Waar blijven jullie :-) ik wordt gek !

joystick had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 30 - 35 knots op zijn Ozone Instinct Sport II (2008)

Djee 16 April / 2013 / 11:54
Quote: joystick - 16 april, 2013 (13:13)
Waar blijven jullie :-) ik wordt gek !

Joh ga je lekker in je eentje, have fun.
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

richardkiter 16 April / 2013 / 14:17
Ik kan het parkeergeld niet meer betalen dus was ik vandaag op schellinkhout

Top sessie op schel vandaag hoop gaste weer uit hun winterslaap gesignaleerd

Begonnen vanmorgen met de 13 en na een klein uurtje overgestapt op de 9 en dat was knalle, geweldigggggggggggg full power en sky high
Toen werd tie alleen maar harder dusss toid om de 7 op te pompe, .

Nieuwe kite Edge 7 meter voor het eerst mee gevaren en hij voldeed aan alle verwachtingen, ben er heul blij mee

Dat kiten wor je niet moe van maar de hele dag pompe, dat is vermoeiend

Woensdag middag wordt een rustig daggie met de 13 en ja ja donderdag gaan we weeer helegaar los,




Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 16 April / 2013 / 15:17
Denk dak donderdag ff kom buurten op Schelliestokje
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2017)

richardkiter 16 April / 2013 / 15:27
Quote: Woodmaster - 16 april, 2013 (17:17)
Denk dak donderdag ff kom buurten op Schelliestokje

Nog de beste wense, toid niet gezien

Ook geen parkeergeld meer ??? Zit allegaar zeker in El Gouna bij die kamelen n..kers !!!!! voor de 19 keer ging je weer heen , toch ????
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Okke 24 April / 2013 / 14:14
Nog volk op ijmuiden zo?Met een live-windupdate?

Okke had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Best Bularoo (2008)

dunkel 24 April / 2013 / 14:24
ben net terug, lekker windje 20-25 kn maar afnemend nu, dus daar heb je niet zo veel meer aan als je nu gaat ben ik bang

dunkel had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 17 - 23 knots op zijn Airush Union (2019)