repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
kamikaze had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 17 - 25 knots op zijn SlingShot Octane (2010)
JackW had een 3 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2010)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Icarus1984 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 19 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)
kevskiteschool.nl is een aardige gast...
keizerkevin had een 5 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 25 - 35 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Registreerde: 12 August 2013
Ik kom net terug van vakantie, waar ik een paar uur lessen kitesurfen heb gehad in Tarifa. Nu helemaal de smaak te pakken, en wil graag verder met lessen in Nederland. Omdat ik de eerste uren er al op heb zitten is een beginnerscursus met een groep niet echt een optie omdat ik dan weer van voor af aan moet beginnen. Wel heb ik nog een hoop te leren.
Na een beetje googlen zie ik een heleboel kitescholen voorbij komen. Nu dus de vraag waar ik bij het kiezen van een school het beste op kan letten. Welke spot is met mijn ervaring het beste om les op te krijgen bijvoorbeeld? Zijn er bepaalde onverantwoorde scholen die beter geweken kunnen worden? Doet de certificering er nog toe? Hoe groot kunnen effectieve lesgroepen max zijn? Goedkoop klinkt aantrekkelijk, maar liever niet ten koste van kwaliteit...
Thanks!