merk Garmin, geeft je de meeste mogelijkheden i.c.m. koppeling Woo/Surfr app. Google maar op de verschillende modellen en kijk naar wat bij je bugdet past. Batterijduur is ook een groot pluspunt.
RudolfPL had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 18 - 27 knots op zijn Peter Lynn Charger (2013)
Hoi Huubp, het belangrijkste naar mijn mening is of je een Apple of Android telefoon bezit en er dan de juiste Watch bij te kopen met hetzelfde besturingssysteem (OS).
Zelf gebruik ik de Apple Watch Ultra al 1.5 jaar en man man wat is dat ding (ultra) sterk.
Ik kite er 3/4 x per week mee en kan er ook nog tot 40m mee duiken.
Woo / surfr installeer je één keer en werkt op elke geschikte smartwatch goed.
Check de filmpjes van nagenoeg alle pro's en je zult zien dat ze allemaal dat horloge gebruiken maar gebruik je zelf een android telefoon dan werkt dat niet heel smooth..
Registreerde: 24 October 2020
Hi allemaal, ik ben op zoek naar de ideale smartwatch voor het kiten en daarnaast voor andere sporten of reguliere gezondheidstracking. Hij moet uiteraard goed tegen zout water kunnen en spronghoogte kunnen meten. Ik lees dat die horloges vaak uiteindelijk niet goed tegen zout water kunnen, maar misschien hebben jullie goede ervaringen? Ik hoor het graag!