Beginners omgeving Utrecht

Door: dverbeek84 Reacties: 6 Hits: 2951
dverbeek84 31 August / 2017 / 19:37

Hallo Allemaal,

Ik ben net begonnen met kitesurfen, de eerste 3 lessen zitten er op. Nu wil ik graag het kite doorpakken, maar dit is altijd leuker samen. Zijn er in de omgeving Utrecht nog meer mensen die net gestart zijn en het leuk vinden om samen af en toe af te spreken om te kiten?

Daarnaast heb ik gelezen over WhatsApp groepen, wie kan mij toevoegen?

Gr,
Danny

hendri 06 September / 2017 / 16:33

Er is inderdaad een groepje met kiters uit Utrecht. stuur mij je 06 nummer en dan voeg ik je toe.

Jozz 07 September / 2017 / 12:25

Hallo allemaal,

Wij, Fenna (33) en Jos (36) zijn inmiddels ook besmet met het Kite-virus.
We zijn nog bezig met lessen maar hopen binnenkort toch echt ook een paar rakken te kunnen varen.


Ik heb al materiaal aangeschaft dus kan al zelfstandig aan de slag na mijn lessen.
Fenna wil eerst haar lessen afronden voordat ze overgaat tot koop van materiaal.


Graag willen wij ook met wat meer mensen het water op gaan. Om nog bij te leren maar zeker ook voor de gezeligheid.
Op dit moment komen wij graag bij Schellinkhout ivm de waterdiepte en het ontbreken van golfjes :)

Groeten Fenna en Jos

dverbeek84 07 September / 2017 / 12:46

Hallo Jos en Fenna,

Voor mij zijn veel kitespots onegeveer even lang rijden. Ik kom graag een keer op Schellinkhout kijken.
Het ontbreken van de golfjes klinkt goed. Ik les nu op Zandvoort en dat is toch anders.
Laat maar weten wanneer je gaat. Dan kijk ik of ik daar ook heen kan komen. Altijd safer als je met iemand anders gaat.

Gr,
Danny

Jozz 07 September / 2017 / 16:48

Oh jah vergeten te melden. 

Wij komen ook uit omg Utrecht. 

Dit weekend hopen we de laatste lessen te volgen. De wind verwachting is tot nu toe iig goed

 

maximilian 23 July / 2020 / 18:20

Hi, even dit draadje omhoog halen. Ik ben ook sinds kort begonnen en zoek nog mensen/whatsapp groep van mensen die vanuit Utrecht kiten. Zou graag een keertje willen aansluiten/ carpoolen. 

BenjaminSmeding 24 June / 2021 / 19:12

Hoi allemaal, Ik zoek ook nog mensen/whatsapp groep van mensen die vanuit Utrecht kiten of wingfoilen.

Met vriendelijke groet,
Benny