Locatie leren kiten in mei + gezin mee

Door: JPx Reacties: 6 Hits: 1495
JPx 04 March / 2020 / 12:49

Dag allemaal, in de meivakantie wil ik heel graag leren kiten! Langgekoesterde wens... Weet iemand een goede locatie (niet te ver vliegen) waar dit kan PLUS het prima toeven is met 2 kids en een zwangere vrouw? ;)

Ben beniewd!

Djee 04 March / 2020 / 12:58

Terschelling, texel, IJmuiden, wijk aan zee, Bloemendaal aan zee, Zandvoort, Noordwijk. Ben er vast nog wel een paar vergeten {#emotions_dlg.puh.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Leon van Bergen 05 March / 2020 / 08:22

Haha Lol DJee, dat is vast niet wat JPX naar opzoek is maar ik geef je geen ongelijk, dat zijn wel de erg goede windspots. Misschien Tarifa,Naxos,El Gouna,Fuerteventura,Sardinie als je meer zon en vakantiegevoel zoekt?

Kitemen 05 March / 2020 / 08:51

Qua vakantiegevoel niets boven Texel...deze mei staat voor mij met kids en ook zwangere vrouw alweer geboekt. Qua wind etc zit je vaak wel goed. Qua temp gaat t met de global warming in mei tegenwoordig ook wel aardig! Ben je bereid wat verder te vliegen etc kan je idd iets van hierboven kiezen.

wazzaah 05 March / 2020 / 18:51

Texel en Ameland kan je vliegend naartoe {#emotions_dlg.push.gif}

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

JPx 05 March / 2020 / 19:55

Thanks voor de reacties! Ik ga de buitenlandbestemmingen eens na. En ben ook wel getriggerd om het misschien gewoon in NL te blijven, met de wadden voor het ultieme vakantiegevoel!

hiledor 06 March / 2020 / 09:00

@jpx als je alvast een kleine voorsprong wil hebben zou je kunnen kijken naar kitelessen. stuur mij anders een berichtje dan zou ik je ook kunnen helpen. 06-acht een vijf drie twee vier nul nul