wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)
kite2fly had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 14 - 17 knots op zijn Zian Aquila (2013)
Wil had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 18 - 23 knots op zijn SlingShot RPM (2013)
Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
wimbers had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Naish Park (2011)
JiriBierie had een 2 sterren sessie in Noordwijk Zuid met maar liefst 15 - 25 knots op zijn Naish Torch (2008)
martinAIR had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 35 - 47 knots op zijn Blade Trigger (2010)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Registreerde: 01 August 2007
De eerste komt uit Engeland en wil mn motor kopen voor €3000.
Hij gaat via paypal betalen en dan komt iemand de motor ophalen.
Vreemd...... hij heeft de motor nooit gezien en wil het zomaar kopen. (to good to be true)
Nu schijnt dat: ik het geld op mn rekening hebt, dan wordt de motor opgehaald en vervolgens vedwijnt het geld weer omdat het schijnbaar afkomstig is van een gestolen creditcard. Heb nu gevraagt of hij contact wil betalen als hij de motor ophaald. (tot nu toe geen reactie)
De tweede wil ruilen voor dure wielrenframes en wielen twv ca €6000. Wederom to good to be true, hoe deze oplichter te werk gaat weet ik niet maar dit is wel een mooie manier om zonder te adverteren van je gestolen spullen af te komen.
Nu heb ik het gelukkig door maar op deze manieren zullen veel mensen opgelicht worden.
Zijn er meer mensen die met dit soort oplichting te maken hebben gehad?
Ben wel benieuwd naar de verhalen!
Ps als iemand interesse heeft in een rood witte Yamaha R6 uit 1999