Help mij afstuderen en win een cadeaubon!

Door: caetlin.voogdt Reacties: 7 Hits: 2600
caetlin.voogdt 23 December / 2017 / 23:27

Hey!

Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie naar het online zoekgedrag van kitesurfers bij het zoeken naar een vakantie en ik heb jullie hulp hier heel hard bij nodig.

Het invullen kost je ongeveer 5-10 minuutjes en je maakt ook nog eens kans op 1 van de drie cadeaubonnen voor online kitesurfshops! 

https://nl.surveymonkey.com/r/XLJ7RKN

 

Eeuwige dankbaarheid!

Caetlin

Djee 24 December / 2017 / 09:32

Ja, en vervolgens horen we niets meer {#emotions_dlg.wink.gif}.

 Je concullega's verpesten het een beetje voor je, wat betreft de terugkoppeling. 

Maar ik vul hem evengoed wel voor je in hoor, succes met afstuderen {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

caetlin.voogdt 25 December / 2017 / 00:06

Ik zal proberen het tegendeel te bewijzen haha!

Maar ontzettend bedankt voor het invullen, weer een stapje dichter naar mn diploma! Ik hoop tevens in januari alle resultaten verzameld te hebben en dan zal ik ook hier bekend maken wie de bonnen hebben gewonnen :)

Hele fijne kerst in ieder geval en iedereen die hem tot nu al ingevuld heeft, nogmaals bedankt❤️

angel_dh 29 December / 2017 / 09:18

Heb het ingevuld :)

caetlin.voogdt 30 December / 2017 / 19:51

Dankjewel!

angel_dh 09 January / 2018 / 12:49

Krijgen wij hier nog wat over te horen? :)

Last edit by: ANGEL_DH

caetlin.voogdt 10 April / 2018 / 13:54

Hello!

Sorry voor mijn heeeeele late reactie. Ik ben helaas door wat gezondheidsprobleempjes heel wat vertraagd met mijn scriptie, maar ik ben er wel eindelijk aan toe gekomen om te loten tussen de respondenten!

Ik zal de winnaars een e-mail sturen met de cadeaubonnen.

In ieder geval iedereen onwijs bedankt voor het invullen en hopelijk ben ik snel afgestudeerd.{#emotions_dlg.smile.gif}

 

Djee 10 April / 2018 / 17:19

Winnaars van harte {#emotions_dlg.pompom.gif} en Caetlin nogmaals succes met afstuderen {#emotions_dlg.thumbsup.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)