Hoe post ik een filmpje in de Gallery?

Door: Lukic Reacties: 7 Hits: 2074
Lukic 23 November / 2018 / 13:45

Probeer een filmpje te uploaden, maar bij 'select file' opent zich geen nieuw schermpje?

Hoe kan ik een filmpje uploaden naar Hanglos? En moet dit ergens anders staan (als link) of kan ik een mp4-bestand uploaden?

 

 

RobbyNitroz 23 November / 2018 / 13:54

Hi Lunic je kan alleen youtube of vimeo links posten. Dus eerst op youtube of vimeo zetten en dan de share link op Hanglos en je ziet het filmpje meteen staan

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Lukic 23 November / 2018 / 19:10

Dank! Ik ben er bijna. Toch een foutje gemaakt met posten van het filmpje in het nieuwsbericht. Hopelijk kan een moderator het nog oplossen.

wazzaah 23 November / 2018 / 20:07

Bij t posten eerst 3 vakjes met: 

Titel

Externe link naar artikel of filmpje

Pagina naam van de link (youtube, facebook, nu.nl ... ander sitenaam)

 

Bijna onderaan is ruimte voor foto of video link van youtube of vimeo.

 

Als je dus youtube filmpje wil posten zonder een link naar een andere pagina moet je de youtube link dus 2x invullen.

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

naja 23 November / 2018 / 20:32

foto lukt mij al niet eens.

Knalle 19 May / 2019 / 19:14
tegenwoordig lukt niks meer.....geen kitegear toevoegen enz. enz.
Last edit by: KNALLE
Cabrinha Moto X

RobbyNitroz 20 May / 2019 / 09:23

Knalle: stuur me een mailtje op rob@hanglos.nl wat er niet lukt.  Bij mij werkt alles!? 

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Knalle 22 May / 2019 / 17:52

heb ondekt dat er niks werkt onder internet explorer....onder chrome werkt alles naar behoren

Cabrinha Moto X