Kiten bij Bruinisse en Herkingen?

Door: nickk Reacties: 5 Hits: 5512
nickk 15 August / 2007 / 23:24
Ik woon in middelharnis en rij aaaltijd richting de brouwersdam om te kiten. Vandaag zag ik echter gasten aan het kiten bij restaurant meerzicht bij bruinisse.. Weet iemand met welke windrichtingen er hier gevaren kan worden en ofdat het een beginnersspot is? Ook hoorde ik wat van Herkingen; is dit een redelijke beginnersspot en met welke windrichtingen is het hier goed te varen? 

kiter09 16 August / 2007 / 08:05
Zie tabblad "kitespots"  op deze stie.......... Die is niet voor niets gemaakt.........
Pain is only temporary !

mig27 16 August / 2007 / 09:20
Herkingen is een erg gevaarlijke spot. Er zijn helaas al wat ernstige ongelukken gebeurd daar. Absoluut niet geschikt voor beginners.
Nog steeds lid van het NKV

passie 16 August / 2007 / 09:44

shit shit shit!:P..

die heeft het ook al gezien..

met vloed is de spot aan de zuidzijde v an de grevelingendam super!!!!..

maar met ep heel gevaarlijk en onhandig.. dit komt omdat er eeng rote paal in het water staat.. en er weinig water is tussen het strand en de visnetten!!.. niet fijn dus..

maarja, vroegah vaarde we daar nog wellus met zuh tweejuh... nu is ut bijna uhn pkra spot man!

naja,, gewoond ruk laten we maar zeggen:)

nickk 16 August / 2007 / 11:02

@Passie: hehehe. Weet je toevallig ook bij welke windrichtingen het te varen is? Die paal had ik ook gezien, denk niet dat die breekt als je dr tegenaan klapt. Wat ik vreemd vind is dat er op de grevelingen zelf weinig gevaren word; is hier een verbod ingesteld ofzo? Herkingen zal niet veel worden dan denk ik. Ben eigenlijk beetje aan het zoeken naar minder drukke spots dan de brouwersdam; daar is het af en toe zo stervensdruk.

passie 16 August / 2007 / 19:45

grevelingendam wordt vaak genoeg gevaren.. als 'r wind staat en de richting goed is. anders zitten we vaak aan de andere kant.. bij het ac dus..

ac: oost . zuid .west

grevelingendam noordwest. noord. oost