Dat kan zeker, en je kan super upwind gaan door de depower.
Maar alleen met het keren opletten dat je hem niet te hard terug
stuurt anders wordt gelift.
ut kan wel, als je je kite snel naar de kl*te wil hebben......
een scheurtje in doek of gaatje in LE van je nieuwe 2007 kit zit er snel in.
maar goed k weet niet hoeveel geld je te veel heb..., maar het kan wel..
Natuurlijk dat het gaat! Waarom zou het niet lukken, als je een beetje kan kiten heb je geen moeite om je kite niet te laten crashen niet?
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Hee mensen.
bedankt voor de reactie. ik ga het zeker een keer proberen, ZONDER mijn kite te laten crashen.
en die maat van mij moet dan maar eerst eens leren kite.
Iemand nog tips voor locatie????
Het kan echter moet je idd uitkijken dat je er niet uitgelift wordt , neem dus ook een kleinere maat dan op het water !!! En stuur rustig terug !!
Grote verschil met een buggy-kite is de lift , buggy-kites trekken hard ...........heel hard maar hebben nauwlijks lift , jouw rebel trekt ook hard maar met veel lift ................het is dus verre van ideaal .
Flyboarden daarintegen is goed te doen met je rebeltje .............ik zou daar voor gaan !!
Locatie?
Ouddorp / Brouwersdam zijn de bekenste stranden. Op Ijmuiden moet je nu hesjes aan als buggy'er. Let wel op dat je gaat waar je mag!
davidov had een 4 sterren sessie in Grevenlingendam, Oosterschelde zijde met maar liefst 20 - 28 knots op zijn Flysurfer Boost (2015)
cadzandbad kwee nie waar je woont mare daar kan je helemaal naar knokke rijen en is daro nie druk
alleen je moe er naar toe met eb en een lift regelen ik knokke
of de wind moe goed staan
enne je kan zon 3 km rijden over strand {hard zand}
Registreerde: 31 October 2007
Hee mensen.
Ik ben dit jaar begonnen met echt een beetje te kite. heb zelf een rebel 9m 12m.
Nou vroegen een vriend en ik me af of we die kite's ook konden gebruiken op een kitebuggy??
Is dit verantwoord? En zo ja zijn er nog tips of tricks voor?
Alvast bedankt.