-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Ojee wilde morgen eigenlijk naar Edam toch maar niet dan he he.
Ijmuiden dan maar weer (ook vanwege windrichting)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
zou een beetje uierzalf helpen of een andere vette stof die water afstoot ?
@ Dave ...Damn, je weet ze ook wel te vinden he haha rattepis brrrr
ze verkopen ook zo'n waterdichte plijsterspray, dit werkt echt goed en legt een waterdichte film op je vel, natuurlijk wel goed opletten dat je dat spul niet in je oog spuit!
maar ik zou er zeker niet voor thuisblijven hoor!
Kan makkelijk heb afgelope zondag met het superwindje van toen ook gekite met hechtingen in me schouders. Wel op zee want anders heb je nogal kans dat het gaat onsteken. Het was bij mij 1,5 week later omdat ik er eigenlijk geen kracht op mocht zetten omdat het dan kon scheuren hetgeen gelukkig niet is gebeurt en nu zijn ze eruit .
Als je met hechtingen gaat kies dan zout water en zorg dat je niet veel head firsts maakt zou ik zeggen haha.
Enjoy
Pleisterspray is doorlatend.
Wat ik in Cabarete heb geleerd en zelf uitgeprobeerd: secondelijm erop.
Dan blijft de korst dicht.
Werkt uitstekend.
Na een paar dagen komt de lijmkorst er weer af.
Thnx gasters, kga morgen ochtend idd gewoon knallen, heb ff blarenpleisters gekocht, dat erop, maar denk niet dat 't nog nodig is, aangezien 't niet meer trekt of beurs is... ziet er rustig uit!
Secondelijm lijkt me niet heel relaxed, die sla ik ff over ;)
Krijg jij in een seconde je pakkie aan ?
Dat lijkt me ook wel leuk om te zien!
Registreerde: 11 February 2002
Johooo!!
Er zitten 3 hechtingen in m'n wenkbrauw, sinds zaterdag nacht.. , maar wil wel gaan kiten met een weekend vol wind! Dokter zegt doe maar niet, maar dat trek ik slecht
Ik denk afplakken en gaan, wie heeft hier ervaring mee?