Ik woon sinds een paar jaar in Rotterdam, en ga om te kiten meestal met de trein richting mijn ouders om op het oude vertrouwde binnenmeertje te kiten. Ik ga vanuit Rotterdam ook regelmatig met de metro naar Hoek van Holland om te golfsurfen, en wil er ook wel eens naartoe om te gaan kiten. Wat ik me nu afvraag is hoe veilig de spot is mbt materiaal op het strand laten liggen? Als ik ga kiten op het binnenmeertje, dan prop ik meestal twee kites in de rugzak zodat ik op de spot de juiste keuze kan maken. Eén kite laat ik dan gewoon in de tas op het strand liggen, er komt toch nooit een hond. Is dit ook mogelijk op Hoek van Holland, of is dat vragen om gestolen materiaal? Ik heb helaas geen auto waar ik spullen in kan stallen gedurende de sessie, ik ben aangewezen op het OV en mijn vouwfiets :).
Registreerde: 01 May 2011
Hallo allemaal,
Ik woon sinds een paar jaar in Rotterdam, en ga om te kiten meestal met de trein richting mijn ouders om op het oude vertrouwde binnenmeertje te kiten.
Ik ga vanuit Rotterdam ook regelmatig met de metro naar Hoek van Holland om te golfsurfen, en wil er ook wel eens naartoe om te gaan kiten. Wat ik me nu afvraag is hoe veilig de spot is mbt materiaal op het strand laten liggen? Als ik ga kiten op het binnenmeertje, dan prop ik meestal twee kites in de rugzak zodat ik op de spot de juiste keuze kan maken. Eén kite laat ik dan gewoon in de tas op het strand liggen, er komt toch nooit een hond. Is dit ook mogelijk op Hoek van Holland, of is dat vragen om gestolen materiaal?
Ik heb helaas geen auto waar ik spullen in kan stallen gedurende de sessie, ik ben aangewezen op het OV en mijn vouwfiets :).
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn!
Groetjes,
Guus