zolang je een plank hebt .............een trekschuit en een touw kan je .......bootkluifen !
gatverdamme zoetwatermokkels
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Denk niet dat je heel veel pk nodig hebt.
Een kabelbaan gaat 30km/h
dus als je boot 30km/h gaat zou je er achter kunnen wakeboarden.
Wel moet die genoeg kracht hebben om je uit het water te trekken.
het kan heb het ook een tijd gedaan en voor die 1-2 keer per jaar zonder wind wake boarden is het wel te doen
wil je serieus gaan wakeboarden koop dan een wakeboard omdat dat gewoon veel beter vaart.
mijn LF board doet het ook nogsteeds top
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
gaat helemaal gaaf! heb het vorige week zondag nog gedaan! 1 ding neit doen: vinnetjes eraf halen, heb het eerst zonder vinenn geprobeert, maar da ging zwaar bagger..
gr
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
JeroenW had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 22 knots op zijn Peter Lynn Escape (2019)
JeroenW had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 22 knots op zijn Peter Lynn Escape (2019)
Kiteboarden doe je met een kiteboard,
Wakeboarden met een wakeboard!
Logisch toch...
MasterCraft X-Series boeken ja! Niet die bovenstaande rommel
Registreerde: 02 January 2007
Hoi!
Aangezien er vandaag nul komma nul wind is en ga varen met wat vrienden dacht ik:" Is het mogelijk om te wakeboarden met je kiteboard achter een boot?" En is het aan te raden? Zo ja dan ben ik vanmiddag mooi achter die boot te vinden met mijn kiteboardje.
Thnx
Paragast had een 4 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Best Waroo (2008)