Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
martijn01 had een 4 sterren sessie in Wissant met maar liefst 8 - 11 knots op zijn SlingShot Turbine (2012)
martijn01 had een 4 sterren sessie in Wissant met maar liefst 8 - 11 knots op zijn SlingShot Turbine (2012)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Registreerde: 07 May 2005
na een sessie gisteren had ik m'n kite nog enkele uurtjes laten liggen op het strand.
Alles goed en wel maar na enkele uren zie ik dat m'n kite helemaal plat was(moet heel snel gebeurd zijn).
Kite terug opgepompt maar hoorde de lucht er zo uit ontsnappen(na 20 seconden slap).Het gaat om een slingshot 06
met one-pump.
Het lek moet zich ergens bevinden ter hoogte van de kleinste strut, aan de valve op de leading edge.
Ik heb geen idee of het echt een leading edge lek is of de valve bijvoorbeeld niet meer goed
aansluit, aangezien het juist aan de valve is en de lucht er echt wel snel uitloopt.
Daarom zou ik de LE er zelf eens willen uithalen maar hoe ga ik het best tewerk?
Ik dacht eerste alle buisjes tussen de struts en de LE los te maken, en de LE er dan via
de zijkant uit te trekken ? Of is het makkelijker via de zipper?
Alle hulp zou gewelding zijn want wil asap terug op het water !
Alvast Bedankt
Gilles