naar engeland kiten!??

Door: henkyboy Reacties: 4 Hits: 1554
henkyboy 26 August / 2010 / 18:29
hey mensen!

ik heb wat informatie nodig!
ik wil als het kan dit seizoen, anders volgend jaar zomer een keer onder begeleiding met een boot van Calais (frankrijk) naar Dover (engeland) kiten...
er is al eens eerder naar engeland gekite. Deze jongens gingen alleen vanuit zandvoort naar lowestoft dat is zo rond de 180 km
ze staan daarom ook in het Guiness Book of Records. nou is dat niet mijn bedoeling!
Ik wil gewoon van calais naar dover varen en dan weer met het vliegtuig terug. het is ongeveer 50 km dus dat moet goed te doen zijn in een dagje met een lekker windje!
heeft hier iemand ervaring mee of heeft iemand meer info voor me?
misschien wat informatie bij wie ik dan moet wezen etc......

alvast bedankt!

groet,

Henk
................SlingShot RPM............mistic warrior.....brunotti onyx....oneill....

henkyboy had een 5 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2010)

mollemaster 26 August / 2010 / 18:36
Richard Branson, heeft het een paar weken geleden gedaan omdat hij 60 is geworden ofzo.... Zijn toch wel leukere dingen te bedenken?
non semper erit aestas

wazzaah 26 August / 2010 / 18:40
paspoort meenemen anders mag je t land niet in

en het is de drukst bevaarde zeeroute ter wereld
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

kitebart 26 August / 2010 / 19:27
Quote: mollemaster - 26 augustus, 2010 (20:36)
Richard Branson, heeft het een paar weken geleden gedaan omdat hij 60 is geworden ofzo.... Zijn toch wel leukere dingen te bedenken?

Is niet doorgegaan blijkbaar

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid965887/richard-branson-wil-kanaal-oversteken-met-kitesurf.aspx

keep it simple

Runaque 27 August / 2010 / 14:23
Quote: kitebart - 26 augustus, 2010 (20:27)
Quote: mollemaster - 26 augustus, 2010 (20:36)Richard Branson, heeft het een paar weken geleden gedaan omdat hij 60 is geworden ofzo.... Zijn toch wel leukere dingen te bedenken?Is niet doorgegaan blijkbaarhttp://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid965887/richard-branson-wil-kanaal-oversteken-met-kitesurf.aspx

Als ik het artikel leest had ie al een uur gevaren en is ie maar teruggekeerd, beetje zonde, dan heeft ie er twee uur over gedaan en naar de tijd gezien had ie bijna in frankrijk gestaan.