Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
henkyboy had een 5 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2010)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Jbuitenhuis had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Ozone Zephyr (2012)
Registreerde: 27 September 2010
Ik ben c.a 1 maand geleden begonnen met Kitesurfen. Voorheen al met een powerkite gevlogen dus kite controle was snel onder de knie.Eerst lessen genomen en binnen 2 lessen kon ik volgens de kiteschool zelf verder.
Ik merk zelf dat ik nog vrij veel moeite heb met de boardstart. Kiteschool gaf zelf al een dat mijn board bij het begin lastig zal zijn maar ik later blij zou zijn dat ik deze heb. (North dragon 2008 136x39).Ben zelf 1.95m bij c.a 85kg
Kites waarmee ik vaar: Airush Vapor III 10m & 14m
Tijdens de les heb ik geoefend op een wat groter lesboard. Hierop merkte ik wel wat meer stabiliteit.
Mijn vraag is nu, zal ik tijdelijk een wat groter beginnersboard aanschaffen en hierop beginnen. Of gewoon nog even doorzetten met oefenen op mijn huidige board.
De kosten zijn geen probleem, wil het gewoon graag zsm onder de knie hebben.
Alvast bedankt voor alle info!