Webcam IJmuiderstrand

Door: SlingyKites Reacties: 8 Hits: 2162
SlingyKites 26 April / 2011 / 19:17
Hallo,

Vorig jaar was er iemand die de cam van mijn vader had gevonden op het internet en hier had gelinked.
Deze webcam was een goedkope webcam en kon alleen aan als er ook een laptop aanstond, in ons strandhuisje.
Nou heeft mijn vader laatst een ip-camera gekocht en nu kan die cam altijd aan blijven staan zonder een laptop te hoeven gebruiken!
Check ze website: http://www.ijmuider-strand.nl/ voor 24 uur live beeld!

grtss!
Naish Torch07 12m, Naish torch09 8m, Brunotti pro X model08 128x38. Opzoek naar vlieger/blowkart les

Woodmaster 26 April / 2011 / 19:36
Goed werkt van jullie Bas!
Morgenmiddag ook ff gezellig een sessie doen op de homespot?
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

SlingyKites 26 April / 2011 / 20:00
ik denk niet dat dat gaat lukken, ik heb laatst een ooronsteking gehad(van het kitesurfen) en nu hoor is dus ook nogeens heel slecht! ik lijk bijna wel een dove, dus dat gaat hem nog ff niet worden man! miss volgende week weer hoop ik.

Grts
Naish Torch07 12m, Naish torch09 8m, Brunotti pro X model08 128x38. Opzoek naar vlieger/blowkart les

Magic_Ed 26 April / 2011 / 20:40
Leuk zo'n cam!
w w w . v e r s u s s h o p . n l

Vliegenaar 26 April / 2011 / 22:23
Ik zie alleen maar zwart...

Woodmaster 26 April / 2011 / 22:59
Damn beterschap dude!
Misschien toch maar doppies in voortaan?

Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

martin404 27 April / 2011 / 06:09
Bedankt voor de cam !!!
Jammer dat je door de locatie v/d cam niet zoveel van het water ziet, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

Zelf druppel ik na elke kitesessie 2 of 3 druppels van een zelfgemaakt mengsel van 50% natuurazijn en 50% medische alcohol in mijn oor.
Azijn gewoon uit de supermarkt en gedistiliseerde medische alcohol (70%) en leeg flesje met druppelaar bij de apotheek.
Het zuur van de azijn dood de bacterien en omdat de alcohol snel verdamt hou je een droge oorholte over.

Omdat je oorsmeer door zout water wordt weggeweekt, heb je na het kiten in de zee een onbeschermde vochtige oorholte wand, waarin bacterien zich erg prettig voelen en zich overvloedig gaan lopen vermenigvuldigen.
No kite related brand affiliations

Magic_Ed 27 April / 2011 / 06:54
Dus tegen oorontsteking druppels en tegen surfersoor doppen.

Surfersoor krijg je door vaak of lang blootgesteld worden aan koud water (dus als het water koud is, maar ook als het hard waait, door verdamping wordt het dan ook erg koud).
w w w . v e r s u s s h o p . n l

martin404 27 April / 2011 / 06:56
Omdat het maar een paar kilometers verderop ligt, geven de werkelijk perfecte webcams van de gemeente Zandvoord trouwens een goed beeld van wat je waarschijnlijk ook op IJmuiden kunt verwachten.

http://www.zandvoort.com/navigation/Webcams/Allwebcams.html
No kite related brand affiliations