philiprw had een 2 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Ductoontje had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 13 - 19 knots op zijn Ozone Catalyst (2010)
C0G had een 4 sterren sessie in Castricum aan Zee met maar liefst 20 - 26 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)

Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Ductoontje had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 13 - 19 knots op zijn Ozone Catalyst (2010)
Registreerde: 28 October 2008
Ik vraag me af of het nog zinvol is deze kite te repareren. Dat zal toch al gauw een goede € 100 kosten. Ik wilde de kite binnenkort verkopen, maar vraag me nu af of ik er na die reparatie nog iets voor terugkrijg. Aan de andere kant is weggooien wel zonde, hij vliegt prima, de lijnen van de bar heb ik pas nog vernieuwd en, tja, weggooien doet dan toch wel pijn.
Twee vragen:
- is het verstandig een vier jaar oude, best stevig gebruikte (maar nog wel goede) kite te repareren? Hoe groot is de kans dat die bij de volgende crash ergens anders doorscheurt?
- krijg je bij verkoop nog iets terug voor zo'n kite (als gezegd, vier jaar oud en gerepareerd)?