johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Nils_80 had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 27 - 37 knots op zijn North Rebel (2011)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)
RickyK had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 30 knots op zijn Naish Park (2012)
PieterS had een 5 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 21 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2013)
alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)
Registreerde: 12 August 2011
De tweede week van mei ga ik met mijn vriendin een weekje naar Aruba, omdat vrienden van ons daar gaan trouwen, geen verkeerde plek uitgekozen!
Zij gaan in het Riu hotel zitten bij Palm Beach, dus wij moeten daar in ieder geval in de buurt zitten.
Nu heb ik begrepen dat Aruba vrij duur is qua eten en drinken. Is het beter om een paar 100 euro meer uit te geven en in een all inclusive resort te zitten of een los ticket te boeken en in een (goedkoper) pousada of appartement te zitten? (maar dan moet je zelf weer voor je eten en drinken zorgen...)
Wij zitten daar natuurlijk primair voor de bruiloft, maar ik wil ook wel kiten!
Heeft hier iemand tips en/of ervaring mee?
Ik zag op dit forum nog aruba studios voorbij komen, maar die zitten volgeboekt tot 2014... geen optie dus, haha.
En kan ik voor de windvoorspelling uitgaan van windfinder om te bepalen welke kites ik mee moet nemen?
Ik heb een 9 en een 12 (70 kilo), redelijke beginnner, kan heen en weer en redelijk hoogte lopen als er niet te veel golven en stromingen zijn.
Alvast bedankt!
RickyK had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 20 - 30 knots op zijn Naish Park (2012)