Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
hotsauce had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 17 - 19 knots op zijn Wainman Hawaii ManiaC (2014)
kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)
bertvh had een 4 sterren sessie in Tenerife - Flashpoint Beach met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Ozone Enduro (2016)
ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)
ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)
Quazie had een 3 sterren sessie in Bergen aan Zee met maar liefst 22 - 34 knots op zijn North Rhino (2005)
Registreerde: 30 August 2008
Met de reis in 't vooruitzicht gisteren besloten om m'n depowerkoord ( trouwens nog geen jaar oud ) te veranderen.
Ja Man, dit heeft me toch een dik uur gekost , met het nodige gezwoeg en gevloek erbij !
Eerst met een schroevendraaier de pin proberen los te krijgen uit de roto head . Geen beweging in te krijgen, dan maar het kleine metalen U - stukje gebruikt om de pin doorslaan. Lukte ook niet : het U-stukje werd gewoon vervormd door te kloppen met de hamer. Uiteindelijk hamer en nagel gebruikt en dit lukte dan wel. Bleek dat gans het binnenste al gecorrodeerd was . Ik had de roto head ook in een bankschroef gestoken , denk niet dat dit me anders gelukt was.
Dan het touw door bepaalde gaatjes krijgen, je vraagt je af hoe zij het voor mekaar gekregen hebben ! Het uiteinde van de depowerkoord is nog eens bestikt omdat de touw niet zou ontrafelen. Blijkbaar kwam die bestikking iets te dik uit , gevolg , de bestikking bijknippen waardoor het touw dan begon te ontrafelen en dan de dunste tape eromheen en die dun laten eindigen zodat je hem mooi kan laten geleiden door de gaten . Het touw dan met kleine schroevendraaier door het gat proberen te duwenen éénmaal dat begint te lukken het uiteinde van de tape nemen en meetrekken. Een kwartier later was ik de 2 gaten gepasseerd . Alles terug door de klem en de laatse uitdaging was dan om het touw terug door het depowerlusje te krijgen .
Blijkbaar is dit geen onbekend probleem want 'k ben de enige niet die zich een uurtje heeft geërgerd
M'n depowerkoord van 2009 ging 3 jaar mee . Nog mensen die na nog geen jaar hun North depowerkoord 2012 moeten vervangen hebben ?
Grtz, K