Pj-Air had een 4 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 25 - 40 knots op zijn Cabrinha FX (2017)
PatrickdeW had een 4 sterren sessie in Ijsselmeer - Workum met maar liefst 16 - 24 knots op zijn North Vegas (2010)
PatrickdeW had een 4 sterren sessie in Ijsselmeer - Workum met maar liefst 16 - 24 knots op zijn North Vegas (2010)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Bobv had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 22 - 32 knots op zijn Flexifoil Hadlow ID (2012)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Pj-Air had een 4 sterren sessie in Noordwijk Noord met maar liefst 25 - 40 knots op zijn Cabrinha FX (2017)
Registreerde: 22 February 2013
Ik loop al vlink wat jaren met een knie probleem.
ik heb al 4 keer aan de fysio gelopen steeds zonder succes.
Ook ben ik al in het ziekenhuis geweest hier heb ik een injectie gekregen dit mocht helaas maar 2 maanden helpen.
ik heb onderhand ook al een hele doos vol verschillende knie banden thuis staan die mij niet helpen.
nu heb ik laatst een vergelijkbare CTI brace van een maatje van mij geleent die mij wel enorm helpt aleen deze kon niet tegen water.
hebben julie enig idee of ik in aanmerking zou kunnen komen voor een CTI brace via de verzekering?
Mvg, Patrick