CvdV had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 30 - 40 knots op zijn Airush Lithium (2014)
Erwin had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 20 - 30 knots op zijn North Rhino (2009)
kite2fly had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 14 - 17 knots op zijn Zian Aquila (2013)
Registreerde: 18 August 2010
Maarrrrr - HOUD JE DAN OOK AAN DE REGELS!!!
Een beetje hoop ik dat de persoon die ik nb aansprak dit ook leest. Voor je de kite van je vriendin los liet zei ik nog dat het niet slim is om de kite ter hoogte van de strandtent..... met glazen scherm en spelende kinderen ...... op te laten, maar neeeeeee, lekker eigenwijs toch doen. Ging ook nog eens fout dus je vriendin heeft mega geluk gehad dat ze a) niet zelf tegen het glazen scherm knalde en b) er geen kind of ander persoon stond waar de kite crashte.
Loop nou gewoon een stukje naar rechts op het strand bij de 2e slag. Officieel moet je een paar honderd meter maar de politie tolereerd het ter hoogte van de catamarans al. Hoe lui ben je om die 50m niet af te leggen en alle risico's te nemen.
Zo'n stomme actie met slechtere afloop kan het einde van een kite spot betekenen!!!
Dus, kiten op Rockanje 2e slag, blijf weg bij de strandtent (op het strand met je kite) en de spelende kinderen / dagjesmensen, loop op zijn minst naar de catamarans. Als straks mensen gaan zwemmen, blijf daar dan ook gewoon bij uit de buurt, gewoon een beetje logisch nadenken!
Dank van een local maar ook namens alle anderen die de spot regelmatig met plezier bezoeken.
kite2fly had een 4 sterren sessie in Oostvoornse meer met maar liefst 14 - 17 knots op zijn Zian Aquila (2013)