quick silver heb ik. Deed het twee jaar, toen deed hij het niet meer, gelijk een nieuwe gekregen uit frankrijk. Fijne horloge zit lekker!
pimpoldi had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 21 - 26 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2012)
De 2 die je noemt ken ik niet.
Heb zelf de Casio Sea pathfinder. Die bevalt goed. Is lekker simpel, stevig, en aanzienlijk kleiner en goedkoper dan de g-shock.
Het instellen van de getijden kan een beetje trickey zijn, maar er heeft iemand een android app gemaakt waarmee je van de belangrijkste kustplaatsen de lunitidal interval (het getalletje wat je in moet stellen) kunt opzoeken (Die app heet "lunitidal int" )
Kwaliteit: De zwakke plek is de bevestiging van het bandje. Die gaat na en paar jaar kapot bij de bevestiging. Bandje vervangen kan niet altijd. Verder kan hij alles wel zo ongever hebben. Heb nu een jaar of 10 zo'n ding om mijn pols, en er is nog nooit water in gekomen. Ook niet na een kiteloop crash Alleen dat bandje en de bevestiging daarvan heeft dus nu de teller op 3 gezet... (Da's dus gemiddeld een jaar of 3 per stuk)
Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)
Registreerde: 23 December 2007
Hallo
Ik ben op zoek naar een horloge met getijden.
Heb mijn oog laten vallen op een Nixon Lodown Tide Watch of een Rip Curl Rip Curl Trestles Oceansearch Tide Watch.
Heeft iemand van jullie ervaring met 1 van deze 2 uurwerken en de kwaliteit ervan. Kan het goed tegen zout water, snel krassen? ...
Alvast bedankt