Rijbewijs is toch ook maar stukje papier?
Je kiteschool heeft je nu in archiefje staan als t goed is, dus als je em kwijtraakt zou je daar nieuwe kunnen halen.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Haha tegenwoordig een stuk plastic XD
Maar okee, als ik weet dat ik zonder problemen een nieuwe op kan vragen ben ik tevreden :)
Tuurlijk kan dat. Als het goed is en je kiteschool je gegevens invult is dat zelfs bekend bij IKO zelf. En idd... je rijbewijs is ook maar een kaartje :) En volgens mij kun je zelfs een plastiv kaart bestellen via de site. In ieder geval wel als je assistent wilt worden. jaja... echt plastic hoor! ;)
Ik had gisteren ook voor alle zekerheid een bericht gestuurd naar de IKO, en ik heb zojuist bericht van hun ontvangen:
Dear Erik,
Thanks for contacting us.
I contacted your Instructor to ask him to certify you via the website so you receive a course certification on your profile. You will also recieves a feedback resquest to fill in about the quality of the course.
The Instructor has to certify you before the 3rd of November. If pass this date you still have no course under the training section of your profile, feel free to contact me and I will add manualy the certification.
Have a good day,
Tiffany Roux, on behalf ofMabel Roman,
Customer Support Department!
Dus het lijkt erop dat ik bij hun ook weer een nieuwe kaart kan aanvragen, zodra mijn instructeur mij heeft gecertificeerd via de website. Ik sta dan in ieder geval bij het IKO geregistreerd (zoals KARTA al zei), dus dat is wel fijn :)
Zou er niet teveel over inzitten, bij verhuur wordt er meestal toch gecheckt of je om kan gaan met het materiaal. Ziet een kiteschool eigenaar/instructeur snel genoeg of t wel verstandig is om materiaal aan je te verhuren.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
De meesten van ons leven ook goed zonder IKO-registratie hoor. Ik sluit me aan bij Wazzaah, ook ik verhuur niet op basis van een IKO-certificaat. Ik verhuur op basis wat ik zie en hoor.
Registreerde: 19 August 2014
Hallo allemaal,
Ik heb gisteren mijn niv. 3 IKO certificaat in ontvangst mogen nemen. Nu vind ik het echter wat vreemd gezien het slechts om een papieren kaartje gaat... Ik vond het goed om een IKO te hebben, zodat ik in ieder geval de basis ken, maar vooral zodat ik materiaal kan huren in het buitenland. Maar wat nu als het kapot gaat, of ik het kwijt raak....?
Ik sta er niet ergens bij geregistreerd ofzo, ik had toch verwacht dat het iets meer zou inhouden dan een stukje karton met je naam erop :P