overboard waterdichte tassen en hoezen

Door: susanwater Reacties: 6 Hits: 2301
susanwater 26 November / 2014 / 16:47

Op www.overboard.nl zag ik waterdichte tassen en waterdichte hoezen voor telefoon en i-pad enz..

Heeft iemand ervaring met 'overboard'?

Hele mooie producten en super voor aan het water op het strand! Ik hoor graag jullie ervaringen.

frank82 26 November / 2014 / 19:41

Heb er een zakje van voor m'n autosleutel. M'n aquapac die ik hiervoor had ging na 4 maanden lek, m'n overboard ziet er nog als nieuw uit na een jaar. Top spul dus.

Lokkie 27 November / 2014 / 07:49

Ik heb een waterdichte rugzak van Overboard, handig bij een eventuele downwinder, of als je bijvoorbeeld in Gokova de rivier over wilt zwemmen. Alles blijft perfect droog. De rugzak is heel sterk. Wel is soms lastig dat de opening relatief klein is en dat het in de rugzak dus altijd vrij donker is. Naar kleine spullen moet je soms even grabbelen op de bodem. Ik heb geen ervaring met telefoon of tablet hoezen.

passionpowered.nl; CrazyFly

HBX 27 November / 2014 / 14:28

Heb zelf een rugzak en zo'n telefoonhoes en die doen wat ze beloven bij Overboard. Het draagcomfort van de rugzak zelf vind ik tov van m'n (niet waterdichte) outdoor rugzakken iets minder. Dit komt waarschijnlijk door de gladde (waterdichte) stof... Duurzaamheid is goed. 

Have Fun and Hang Loose

Jelle_Hilbers 28 November / 2014 / 17:20

Ik heb al een jaar een hoesje voor je telefoon en er is nog nooit water in gekomen. En je kan je telefoon gewoon gebruiken en foto's maken. 

markmfk 29 November / 2014 / 09:34

Top dingen, maak er mn downwinders mee.

Voorbeeldje: Heen met OV naar Scheveningen, terug naar Noordwijk/Langevelderslag.

Het chille is dat ik heen ga met mn kite in die tas met wetsuit e.d. er gewoon bij. Op t strand omkleden en alles in die tas incl. telefoon en portomonnee. 
Kite oplaten en gaan met die banaan, blijft de hele weg droog en je kan ergens onderweg nog stoppen voor een bakkie ook. Daarnaast kan je met je telefoon tracken hoe hard, ver en welke tijd etc. gaat. Erg chill die tas!

Carpe Diem

markmfk had een 0 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 22 knots op zijn Naish Torch (2009)

extremekiter 29 November / 2014 / 20:48

Wij verkopen ook de producten van Overboard en hebben er goede ervaringen mee.

Zelf gebruik ik de waterdichte telefoonhoes met jack en oordoppen om mn Iphone in te doen en muziek te luisteren tijdens downwinders.

Let wel bij alle waterdichte hoezen op dat er echt geen zand tussen de sluiting zit.

Een ander waterdicht hoesje, van loksak ben ik ook erg over te spreken. Hij ziet er iets minder sexy uit, maar het feit dat je een waterdicht zakje in een tasje doet staat me wel aan. Als er dan schade ontstaat, is je telefoon alsnog beschermd door een waterdichte hoes.

Let bij de waterdichte rugzakken wel op dat ze lek kunnen gaan aan de onderkant van de rugband als je vaak harde klappers maakt met kiten. De eisen de we als kiters stellen aan de rugzakken zijn behoorlijk hoog. De klappen die het bevestigingspunt op moet vangen als je van een paar meter hoog naar beneden dondert, of goed door de golven wordt gebodydragt, zijn behoorlijk. Als je dus een waterdichte rugzak van overboard hebt om downwinder mee te maken, zorg dan dat je spullen nog in een extra vuilniszak zitten, zodat ze droog blijven mocht je het hengsel te hard belasten tijdens een klapper.

W W W . V E R S U S S H O P . N L