overboard waterdichte tassen en hoezen

Door: susanwater Reacties: 6 Hits: 2301
susanwater 26 November / 2014 / 16:47

Op www.overboard.nl zag ik waterdichte tassen en waterdichte hoezen voor telefoon en i-pad enz..

Heeft iemand ervaring met 'overboard'?

Hele mooie producten en super voor aan het water op het strand! Ik hoor graag jullie ervaringen.

frank82 26 November / 2014 / 19:41

Heb er een zakje van voor m'n autosleutel. M'n aquapac die ik hiervoor had ging na 4 maanden lek, m'n overboard ziet er nog als nieuw uit na een jaar. Top spul dus.

Lokkie 27 November / 2014 / 07:49

Ik heb een waterdichte rugzak van Overboard, handig bij een eventuele downwinder, of als je bijvoorbeeld in Gokova de rivier over wilt zwemmen. Alles blijft perfect droog. De rugzak is heel sterk. Wel is soms lastig dat de opening relatief klein is en dat het in de rugzak dus altijd vrij donker is. Naar kleine spullen moet je soms even grabbelen op de bodem. Ik heb geen ervaring met telefoon of tablet hoezen.

passionpowered.nl; CrazyFly

HBX 27 November / 2014 / 14:28

Heb zelf een rugzak en zo'n telefoonhoes en die doen wat ze beloven bij Overboard. Het draagcomfort van de rugzak zelf vind ik tov van m'n (niet waterdichte) outdoor rugzakken iets minder. Dit komt waarschijnlijk door de gladde (waterdichte) stof... Duurzaamheid is goed. 

Have Fun and Hang Loose

Jelle_Hilbers 28 November / 2014 / 17:20

Ik heb al een jaar een hoesje voor je telefoon en er is nog nooit water in gekomen. En je kan je telefoon gewoon gebruiken en foto's maken. 

markmfk 29 November / 2014 / 09:34

Top dingen, maak er mn downwinders mee.

Voorbeeldje: Heen met OV naar Scheveningen, terug naar Noordwijk/Langevelderslag.

Het chille is dat ik heen ga met mn kite in die tas met wetsuit e.d. er gewoon bij. Op t strand omkleden en alles in die tas incl. telefoon en portomonnee.