Ervaringen waterdichte tassen?

Door: Mark G Reacties: 4 Hits: 1313
Mark G 09 November / 2015 / 12:33

Beste mensen,

Onlangs een zoektocht gestart om een goede waterdichte tas aan te schaffen en kom een aantal merken tegen.

Ik zit nog te twijfelen tussen twee merken. Het merk Feelfree en het merk Overboard. Heeft iemand ervaring of adviezen hierin?

Zit te kijken naar een waterdichte rugzak van +/- 25 liter.

Herrie 09 November / 2015 / 13:14

Heb bij vd Berg ooit een kleine waterdichte zak gekocht.  Die doe ik in een kleine oude Dakine Helipack voor lange downwinders.  Werkt prima.  Van Cumbuco naar Jeri gevaren met een droog t-shirt, tandenborstel, cash en paspoort.  Klein en comfortabel

Cheers! Herrie

Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)

Coringa 09 November / 2015 / 13:34

Dat zijn allebij twee goeie merken denk ik zo te zien en hangt af waar je het voor wilt gebruiken. Ik zou beide tassen passen, zien voelen enz en dan op basis daarvan een keuze maken. Zelf heb ik geen ervaring met die merken. Maar ik had laatst een Aquapac AQ788 25 liter rugzak gesloopt (langs een muur mee gelopen en er zat een scheur in). Nu heb ik een Held Zaino Rugzak die steviger is in uitvoering maar minder comfortabel zit. Beiden waterdicht en genoeg ruimte om een laptop, en natte kleren enz mee te nemen maar totaal verschillend dus. {#emotions_dlg.bonk.gif}

Axé

Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)

RobbyNitroz 09 November / 2015 / 16:29

Ik gebruik een Gabbag en die voldoet ook prima. Vind hem zelf ook mooi; maar das misschien bijzaak {#emotions_dlg.pompom.gif}

http://www.gabbag.nl/shop/collectie-2015/waterdichte-rugtas-wit-35l/

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

RobbyNitroz 12 November / 2015 / 13:37

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)