Dan zou ik voor de Ace gaan, deze heeft minder rocker en loopt dus sneller. Meer snelheid is hoger springen. Plus je verliest met de Monarch behoorlijk wat low-end.
Kitespot en quiver?
Kitespot is Noordwijk. Mijn kites: fuel 2007 13m/9m fuel 2011 9m, rally 2011 8m en ook nog een airush razor 7m van 2012! Ik doe geen tricks alleen springen. Dus wil een board wat flink hoogte loopt en geen spray in mn gezicht geeft. Ik vaar nu een slingshot misfit 132cm van 2011. Wie heeft er ideeen wat ik kan testen?! En welke maten.
Er is wind dit weekend tijdens het KBO, ideaal om wat boards te testen.
En afhankelijk van je budget. Boards zoals F-one Trax en Shinn Monk zijn veelverkocht in NL en daarbuiten en geven geen spray. Mss 1 van deze boards testen om te voelen of tie bij jou past.
Als je langs de kitemana stand op het KBO gaat kan je de Cabrinha Ace testen als je wilt!
Ze hebben de 135 nog op voorraad maar gaat erg hard!
Ik hoop dat er zondag genoeg wind is dan wil ik de ace zeker testen als kitemana aanwezig is wil weleens ervaren of ik de 135 niet te groot vind! Zaterdag moet ik werken dus hopelijk wordt de wind een dagje opgeschoven
Registreerde: 28 November 2003
Hee gasten, ik ben aan het kijken voor een ander board, zit te twijfelen tussen cabrinha ace 2015 of naish monarch 2014 heeft er iemand ervaring met deze boards? Ik weeg 69kg en ben 177cm lang. Ik vaar met straps doe geen tricks alleen hoog springen. Gr Fred