Ja, dat kan zeker. Obstacles moet je niet proberen met een board zonder slider base maar lekker rondjes varen kan met elk kiteboard.
vlieger-kid had een 5 sterren sessie in Vierlingsbeek met maar liefst 10 - 16 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)
Vraag even bij de baan of dat mag. Heb begrepen dat sommige banen het niet willen omdat je een kiteboard makkelijker loslaat als je met straps vaart. Met boots lijkt me geen enkel probleem. idd sliders even overslaan ;-)
Wakeboard al 2 jaar met een Naish Dub. Is nu wel echt door, moet 1 en ander aan repareren. Gaat prima. Obstakels vooral niet overslaan :)
Ja hoor geen probleem bij de meeste banen mag je ook gewoon obstakels nemen zolang je je vinnen er maar tijdelijk af haalt. Bij obstakels wel altijd helm (verplicht, just so you know)
Registreerde: 28 June 2016
hey allemaa,
ik heb een vraagje.
aangezien ik vrij ongunstig woon om eens een dagje te gaan kiten. wil ik eens informeren of je ook kunt wakeboarden met je kiteboard en waar je dan op moet letten etc. (wakeboarden zou ik dan aan wakeboard baan met masten doen)
ik hoop op een snel antwoord waar ik iets mee kan.
met vriendelijke groet,
Rebecca