Kan het niet goed zien maar is dit niet gewoon je safety koord? Dus de lijn waar hij aan vast blijft als je de safety trekt.
Evengoed kun je hem niet repareren maar moet je hem vervangen. Of twee als het een power of stuurlijn is.
Kun je zelf doen of elke shop.
Jelle_vw had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 18 - 25 knots op zijn Ozone Catalyst (2015)
Moet je volgens mij even bij Marc vragen. Die had daar ook een "dingetje" mee volgens mij 
Ik had problemen met de 2017 bar, hier is netjes een recall voor. Dit is gewoon domme pech denk ik.
Even informeren bij de shop waar je de bar hebt gekocht.
Registreerde: ???
Mijn 1X lijn van Cabrinha 2016 recoil bar was vandaag gebroken. Doordat ik perongeluk mijn safety system had getrokken ging mijn kite uit de lucht en landde zoals normaal op de grond. Alleen kwam ik er achter dat de lijn gebroken was en moest dus snel achter mijn kite aanrennen omdat hij wegvloog. Gelukkig is de kite zelf oke. Nu is mijn vraag of ik de lijn nog kan reparen of gewoon een set van 4 lijnen moet kopen? Kan je trouwens de lijnen laten vervangen want bij een cabrinha bar lijkt mij dat best wel moeilijk.