Waar woon je? In de KSM staat ook een lijst met scholen, en of ze IKO gecertificeerd zijn. Ik kan je zelfs nog wel een school noemen, ben ik zelf ook ooit geweest, waar je na een dagje les meteen je Level 2 hebt gehaald. Ongeacht wat je wel, en vooral niet, kan.
Ik wil maar zeggen, het is een leuk bedacht systeem, maar als alle scholen zo zijn als die ene waar ik ben geweest, dan werkt het voor geen meter. Is toch zonde van zo'n systeem.
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
waveman had een 4 sterren sessie in Ameland, Noordzee met maar liefst 14 - 20 knots op zijn North Vegas (2006)
dat bij de dijk waar ze ook windsurfen noemen ze hookipa, maar dat is dan het markermeer he.. ik kite meestal bij de marine haven (daar heb je wel een mooi strandje) eigenlijk kite ik altijd als het waait en niet te koud is.. waar vaar jij dan meestal?
dat bij de dijk waar ze ook windsurfen noemen ze hookipa, maar dat is dan het markermeer he.. ik kite meestal bij de marine haven (daar heb je wel een mooi strandje) eigenlijk kite ik altijd als het waait en niet te koud is.. waar vaar jij dan meestal?
Aloha DrAgOnRuJe
WWW.MAUNAKAI.NL VRAGEN NAAR MAARTEN HUISMAN GA ZELF IN APRIL/MEI VOOR ME IKO INSTRUCTEUR.
ook bij maunakai.
@kingkai : eey Dude je bent bij Luna Kiteschool Ameland via ons verzekerd.
seeyah
y0 Roek.. thnx for je reactie, ik hoop dat wij in maart al terecht kunnen.
Anders wordt het ook april!
Registreerde: 28 September 2004
jongens, ik wil samen met een vriend van me een IKO certificaat halen. Wie weet waar dat kan en wanneer?
thanks