Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
lijkt me cool om te doen maar echt moelijk man...
voor het geld moet je het zeker niet doen want tegenwoordig heb je voor heel weinig geld al een tweedehands
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
Splash had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 19 - 23 knots op zijn SlingShot Rally (2015)
maar ik heb de spullen voor de tubes gratis gekregen dus dat scheelt een hoop.
:)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
svennie had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 30 knots op zijn North Vegas (2011)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Gast ik heb er 3 jaar geleden een gemaakt heb ik nog steeds en kopie van de naish ar5 9.5 Heiko had toen d"r tijd een site in de lucht met tekeningen ervan waar zelfbouw freaks kwamen.
En hij vloog best goed heb er ook mee gevaren jelyfiste alleen een beetje maar ja het is wel je eigen creatie.
Als je gaat bouwen vergeet dan niet hoeveel tijd erin gaat zitten.
:*)8)
Registreerde: 02 August 2005