ik ben wel benieuwd wat je van de yarga 2005 vind?
dus laat het even weten als je wil
ok, ik weet niet zeker of ik kan, maar als ik kan geef ik je di even een belletje ok?
ok.
Ik vraag me nu toch echt af waarom ik 3 yarga"s heb voor de prijs van 1 rhino 6. Hoe kan het dat ze zo spotgoedkoop zijn? Is de kwaliteit niet veel minder?
Wat kan ik trouwens verwachtten als ik ermee ga varen. Nog een redelijke hangtime voor boardoffs(bij normaal varen, niet overpowered), snel sturen weet ik, en goed upwind?
Ik ga denk ik eerst even een tijdje met de rhino6 varen, test ik volgende keer de yarga. Wil namelijk ook mijn eigen kite ernaast varen om even goed te vergelijken.
Afwerking van de yarga is iets minder, verder is het vooral het business model wat minder kost ;) , yarga 2005: ik ga er net zo hoog mee als mijn rhino4, en wat mij het meest opviel was dat ik hem met redelijk losse onderlijnen kan varen, losser dan de slingshot, en als ik vol gepowered spring kan ik de onderlijnen nog een flink stuk aantrekken voor meer power zonder dat de kite gaat stallen. Verder heeft de kite een stuk stabielere drukopbouw.
Maar probeer hem eens, het kan net zo goed zijn dat je het niets vindt... ik heb mijn 13 gekocht nadat ik een paar keer met mijn 9 (uit geldgebrek gekocht) had gevaren en er erg tevreden over was.
Zelf koop ik geen 17 omdat ik een erg sterk vermoeden heb dat hij te langzaam is, de 13 is naar mijn mening wel snel genoeg (ik kom dus van een serie r4).
Registreerde: 08 July 2003
Ik ga wo de rhino 6 waarschijnlijk testen op horst.
Is er iemand in de buurt van horst(wil ook graag naar een andere spot rijden) van wie ik dan een best yarga 05 kan testen?
Emiel? Ik ga de hele dag, begin al in de ochtend.