albufeira portugal kiten iemand ervaring mee

Door: arnoud87 Reacties: 5 Hits: 912
johndoe 15 April / 2007 / 22:45
naam zegt het al ik ga 2 mei lekker weg en wil eigelijk wel varen daar is het mogelijk en zo nee waar wel

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

litewave 15 April / 2007 / 22:51

Ik ben er geweest, je kan er niet wakeboarden iig, (dat deed ik toen)

Kiten geen idee, maar goeie reis

me, myself and i

Shizzle 15 April / 2007 / 23:07
ik ben er geweest... auto huren en de beste plekken verweg opzoeken!!! als je alleen daar blijft je spullen lekker thuis laten  zonde van je energie anders!!!!!!
Kitesmurf

Ethicus 15 April / 2007 / 23:25
Rotsen, rotsen, rotsen, volle stranden en zomers weinig wind. Ik zou m'n spullen thuis laten als ik jou was; het is de moeite gewoonweg niet waard.

johndoe 16 April / 2007 / 08:02
wanneer je een stukje doorrijdt naar het plaatsje Alvor heb je een kitespot hier word ook de PKRA gehouden je moet een beetje mazzel hebben met de wind. verder is daar vlak bij nog een lagune waar je met hoog water ook super kan kiten. dus als je een auto hebt die kitespullen cker menemen

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

mig27 16 April / 2007 / 10:51

Check:

http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/index.php

Hij is nu tijdelijk offline, maar zover ik weet zijn er spots rond Albufeira. Ben er jaren geleden eens in het voorjaa geweest. Echt een vreselijke toeristische schijtplek met veel Engelse (dronken) toeristen.

Enige wat ik me kan herinerren was dat het er zeer hard waaide die week. Maar totaal geen strand breedt en veilig genoeg om van te kunnen vertrekken.

Uiterste puntje van de Algarve (westkust) heb je bruto golfsurfspots. Ook daar stond toen dikke wind. Weet niet of dat toeval was, maar check anders windfinder voor de gemiddelde gegevens. 

Nog steeds lid van het NKV