wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Geeft niet, iemand moet toch de spots als eerst testen. Misschien is t water er wel fluweel zacht als je op je plaat gaat
Je kan ook nog ff proberen een oproep te plaatsen op kiteforum.com.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Top ik zal ook even een oproepje plaatsen op kiteforum.com. Mocht ik wat meer weten dan zal ik het ook hier plaatsen. Deze info is namelijk vooral handig voor mensen die én verslaafd zijn aan kitesurfen én verslaafd zijn aan cous cous!
Hoi,
Mijn broer is daar vele jaren geleden geweest. Dat was nog in het windsurftijdperk. Hij heeft toen regelmatig goed kunnen varen. Dus ik zou zeker je spullen meenemen.
Hee Alberto dat is goed nieuws! Weet je broer toevallig ook ongeveer waar in Tanger? Die regio ligt namelijk zowel aan de Middellandse Zee als aan de Atlantische Oceaan.
Maar ik zal dus zeker mijn spullen meenemen
Nog even een plaatje van de regio:
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Vanaf Tanger uurtje met de boot ben je in Tarifa (zeeeeer vette kite-spots daar )
Erg gewild onder de kiters/surfers
jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
@ Rachid: Relaxt dat je in juni al lekker naar Tanger gaat kerel. Ik ben van plan om eind juli/augustus te gaan, ook voor twee weekjes. Ik zal contact met je opnemen
@ Helium: Ik ben dat ook zeker van plan om te doen. Het zou gewoon mooi zijn wanneer je in Noord Marokko ook paar goede spots zou hebben, hoef je die oversteek niet iedere keer te maken. Nadeel van Tarifa is wel dat het zo crowded is toch?
@ Jorush: Hahahaha je hebt nog gelijk ook!
Registreerde: 14 May 2007
Hee mensen,
deze zomer ben ik van plan om mijn familie in Tanger te bezoeken en ik vroeg me af of het nut heeft om mijn kitespullen mee te nemen. Ik heb begrepen dat er in Essaouira, Agadir en Dakhla goed gekite kan worden maar deze plaatsen liggen allemaal in het zuiden van Marokko. Helaas heb ik geen tijd om deze spots te bezoeken. Zo is Tanger - Agadir zo'n 900 km en Tanger - Dakhla zelfs 2000 km
Tarifa is maar een half uurtje varen naar Tanger, dus ik vroeg me af of een van jullie Tanger, regio Tetouan of een van de andere noordelijke steden al een keer met de kite heeft gecheckt?