Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)
jah das dus minder:( k heb nog geen auto:P maar met de bus kom je der ook, dus moet ff keer kijken hoe dat allemaal werkt, bedankt voort antwoord!~
groetjes
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
strand horst of muiderberg,
ik ga ook nog wel eens op het gooimeer bij de stichtsebrug, of in Huizen surfstrand
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ow okaj
noujah das in ieder geval dichterbij dan strandhorst volges mij, bedankt:)
groetjes
je kan ook bij het almerder strand kiten(als er niet al te veel badgasten zijn) en bij pampus haven(langs de dijk bij het snack karretje)
alleen is het daar lastig het water in komen.
bij het surf standje in almere haven word er ook niet zo moeilijk over gedaan.
maar het almerder strand is goed te doen bijna altijd rustig je kan vrij ver het water in loopen. ben daar zelf ook meestal.
pas wel op voor de hoogspanings kabels, ga dus aan het eind van het stand het water in dan heb je genoeg ruimte om te vaaren.
blouwen had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Naish Torch (2008)
BasKoole had een 3 sterren sessie in Big Bay met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Airush Razor (2011)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
@ 3e kiteboarding : op urk kun je ook wel lkkr lang door lopen en we hebben er ook een nieuw eiland voor urk grkregen
daar kun je staan en natuurlijk over heen springen dat doet onze home spot surfer math2k ...
en je kunt er op 2 stranden kiten...
als iemand komt stuur me dan maar ff een mail dan kom ik wel ff kijke zal ik wel ff je kite op laten als je alleen bent ...
gr ...sskiter
muiderberg kan leuk kiten zijn, maar het is daar vaak zo druk dat het gevaarlijk word en zeker met oosten wind.
blouwen had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Naish Torch (2008)
Gasten, Hij zegt dat ie NET begonnen is met kiten.
Ga dan dus NOOIT naar Pampus, NOOIT naar Almeerderzand, en ALLEEN bij Muiderberg als het NIET West of pal Noord is. WNW, NW, NO, NNO zijn dan wel goed te doen dus.
jah k ben net begonnen en k houdt het voorlopig nog even bij strand horst:) morgen weer daarheen.. ZW 3-4 dus das mooi daar!
groetjes
Als je iets minuten langer onderweg kan zijn zit je in Mirns. Kom zelf ook uit Dronten en zijn naar strand Horst bijna 40 minuten onderweg, terwijl we binnen een uur ook op Mirns kunnen staan. Mirns is wel wat beginners-vriendelijker..
Registreerde: 10 September 2007
hallo,
ik ben sinds kort begonnen met kiten (heb gister me eerste les gehad:P) en ik had even de vraag waar in en rond flevoland (ik woon zelf in dronten) je zou kunnen kiten, op de "kitespots" staat alleen strandhorst, maar ik vroeg me af of er op gewone meren (als het veluwemeer, ketelmeer, etc) ook gekite kan worden als dit niet staat aangegeven?
MVG.
joost