Vada Italie

Door: nick-nick Reacties: 7 Hits: 2910
nick-nick 20 July / 2009 / 09:38
Ik ga binnenkort een paar dagen met mijn vriendin mee naar Vada, Italie op vakantie. Nou schijnt het dat je daar wel kan kiten, althans me vriendin beweert dat ze altijd veel kites ziet. Heeft iemand ervaring met Vada of spots in de buurt? Uberhaupt ergens kiten in Toscane? Ik kan me herinneren dat er ooit een artikel in de Kitesurf heeft gestaan maar ik kan deze helaas nergens meer terug vinden.

Thanks

blouwen 20 July / 2009 / 10:08
ben 2 jaar geleden ook in vada geweest was erg leuk.
je kan goed kiten bij de witte stranden bij de fabriek.
het is alleen een stukje loopen vanaf de parkeerplaats, er is ook een kite schooltje als je les neemt krijg je een kaartje en dan hoef je niet tebetaalen voor de parkeerplaats.

ook erg leuk stadje trouwens.

fijne vakantie daar
zelf suport sponser

blouwen had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Naish Torch (2008)

nick-nick 20 July / 2009 / 10:19
Klinkt goed. Heb ik aan mijn 12 alleen genoeg? Of moet ik ook de 9 meenemen?

blouwen 20 July / 2009 / 10:45
zou ze allebij mee neemen, heb daar dagen gehad dat ik met een 15 heb gevaaren maar ook dat ik baalde dat ik mij 7 nietbij me had.

hou wel rekening met de warmte voor je kite, bij mij zijn mijn ventielen los gekoomen omdat ik mijn kite opgeblaazen in de zon had laten liggen(lijm liet los, was wel een smet op mijn vakantie)

er is trouwens wel een kite shopje, aardige mensen (naam ben ik vergeeten)
zelf suport sponser

blouwen had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Naish Torch (2008)

Flexelex 22 July / 2009 / 06:48
Gasten! Ik ben 2e week aug ook in de omgeving van Vada... Kijk maar even op deze link.... dit is waar je moet zijn ;)

http://images.google.com/images?hl=nl&q=Rosignano Solvay kiten&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Smiley
If it doesn't blow, it Sucks!

blouwen 22 July / 2009 / 10:19
inderdaat dat is wat ik bedoel, Spiagge Bianche= witte strande vertaald(volgens mij)
groot strand alleen zonde van die vabriek had zo veel mooier geweest zonderSmiley
zelf suport sponser

Shizzle 24 July / 2009 / 06:39
Dudes ik ben toevallig ook een weekje geweest! Ik had mijn 12m alleen meegenomen omdat de voorspellingen niet echt je van het waren. Nu waaide het de laatste dag knettersss hard... Dus heb ik een lekkere overpowerde 12m sessie gehad Hiiijaaaa :)...

Maar Spiagge Bianche klopt... parkeerplaats ligt direct aan de wegzijde.. ff je spullen uit je auto droppen... auto verderop gratis parkeren (Nederlander) en lopen naar de beach... lekker pompen en loopen met die geit :).

Kitesmurf

micros 26 July / 2009 / 11:34
Wat zuidelijke, bij Talamone is ook erg mooi. Alleen geen wind toen ik er vorig jaar was, maar er was wel een kitesurfcenter, dus een goed teken ;-)
Crossbow 2011, Nobile T5, Long Ocean handmade twintip & wave board | | Visit www.TheDiabolo.com