Kitesurfen en Golfsurfen waar???

Door: mart225 Reacties: 9 Hits: 2296
mart225 07 February / 2009 / 19:31
He mensen

Het is de bedoeling om samen met wat maten op vakantie te gaan.. Het idee was om te leren golfsurfen. natuurlijk briljant plan beetje surfen en strandhangen.. Maar als kite verslaafde wil ook graag me spul meenemen om af en toe een sessie lekker te kunnen varen..

Jullie een idee waar je van de zomer goed kunt kitesurfen en golfsufen voor niet TE veel geld???

thanx alvast

Boks

jappie 07 February / 2009 / 19:54
France of tarifa.

mart225 07 February / 2009 / 20:13
Waar in france??

BramKitesurfing89 07 February / 2009 / 20:18
Gast!

Ik was vorig jaar naar mimizan met maten om te golfsurfen. Ik had mn kitespullen thuisgelaten met het idee dat dat daar toch niet kon.

BAAAAAAAALEEEEN daar gek, ik ben 8 dagen geweest. 6 dagen waren ze daar dik aan t kiten, echt topwindje.

Alleen je moet wel redelijk goed kunnen waveriden dan, mja dat is op elke locatie waar je kan golfsurfen en kiten!

Nog een tip: je kan boeken via breakloose.nl. Neem dan een beachchalet! Wij gingen daar met zn 6-en in en was echt helemaal prima! En maar iets duurder dan die kleine tentjes die tegen elkaar zijn aangeplakt daar.

Succes

hifly 07 February / 2009 / 22:32
Cabo Verde !
Who pay's peanuts get's monkey's

HookedCabarete 07 February / 2009 / 22:57
Een plaats die me zomaar te binnen schiet is zeker CabareteSmiley
De perfecte plek om te leren golfsurfen en te kiten natuurlijk.
In de ochtend als de wind nog niet is aangetrokken ga je lekker hier op Encuentro het water in met je golfsurf board en in de middag vanaf een uur of 12 met je kite.

Ook naast het kiten en surfen is in Cabarete megaveel te doen en de tickets zijn betaalbaar. Het leven hier ook trouwens...

als je meer info wilt hoor ik het wel.

WWW.HOOKEDCABARETE.COM

Magic_Ed 08 February / 2009 / 09:49
Noorden van Portugal, Viano Do Castello. Heeft een mooie thermische wind en een paar top-surfspots in de omgeving én een leuke camping direct aan de duinen.
w w w . v e r s u s s h o p . n l

SurfingJoe 08 February / 2009 / 12:13
Tenerife en fuerte..
HappySport O'Neill F-One ABoards Go Fast

eddyc 08 February / 2009 / 16:07
FR: Lacanau
MA: Agadir - maar niet in July of Augustus: geen wind en teveel volk in't water
PT: zowat heel de kust - maar niet in Algarve
eddyc

strekke 08 February / 2009 / 17:11
Lacanau, camping "les grand pins", goed te doen qua prijs (neem zo'n chalet), tennisveld, zwembad, gewoon de duinen oversteken en je bent op't strand, 10 minuutjes van't centrum. Wel geen goeie windzekerheid, maar echt chille spot voor een all round strandvakantie. Ik heb er ooit eens een langere post over geplaatst, als je ff zoekt vind je die wel daar staat nog veel meer info.