nautic almata

Door: neok Reacties: 20 Hits: 4552
neok 14 March / 2009 / 21:56
hallo medekitersSmiley

wie gaat er in de zomer vakantie.
naar de camping Nautic Almata in oost spanje ( er word heel veel gekite bij de campingSmiley )

Gr koen

richardkiter 14 March / 2009 / 22:14
Wij zitten er voor het eerstSmiley Smiley Smiley wanneer zit je er ???

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34234.0.html

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

neok 14 March / 2009 / 22:23
euuh volgens mij 8 augustus tot 22 augustus maar moet ik dan even aan me ouders vragenSmiley.
en is die camping waar jij heen gaat de zelfde camping als waar ik heen ga?

Richaar 15 March / 2009 / 08:01
Ik ga er ook heen only van 3 tot 20 juli :vette camping (alleen voor jeugd niet zo heel veel te doen) strandbar gaat 12 uur dicht en verder op het strand 3 uur maar dat is midden op het strand zeker geen overlast van ;) wij hebben de boot mee want je kan helemaal de camping op varen der is ook een boten te water plaats TOP Animatie is er ZAT en savonds bij terras is iedere avond wat ene avond jong andere avond oud ;) Ligt ook top bij andere dorpen ! wel een stukje van de weg af maar daardoor heb je er geen last van. Camping is goed belleid... alleen langs de HOOFD paden savonds nog geroemoer maarja dat heb je altijd wel . enige nadeel zijn die mensen met die waterscooters, bayliner die echt vol gas er uit komen varen .. ook daar is toezicht op ;) de camping ligt aan een meer (geen last van vliegen) gewoon zoals overal ,verder kan je er ook heel goed vissen en is er schijding van zoet en zout water als je door het zoete (brak) heen loopt door een riviertje bevind je zich op een geheel leeg strand als je daar ff 100 m verder loopt heb je alleen maat kiters en geen last van niemand ( naaktstrand ) eigenlijk Maar dat begint pas na een kleine 400 m

-edit-

AANRADER: Neem ook een fiets mee want de camping ligt aan een natuurpark moet je zien zeldzame vogels/planten alles ! als je door het park fiets ben je binnen 10 min op laguna

Have Fun SmileySmileySmiley

johndoe 15 March / 2009 / 12:57
en die 10 min heb je wel nodig met je kitespullen op je rug naar mij toe haha:D

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

neok 15 March / 2009 / 13:01
timodegier... ga jij ook naar camping nautic almalta? zo ja wanneer ?

arme 15 March / 2009 / 15:50
nautic almata goei kamping goei camping vorig jaar 15 dagen daargeweest 2dagen niet op het water kunnen gaan,we zitten er ook dit jaar me 12 man van 20/07/09 tot 20/09/2009Smiley Smiley

neok 15 March / 2009 / 16:24
mooi Smiley ik zit er 08-08-09 tot 22-08-09Smiley

neok 16 March / 2009 / 10:15
nog meer die gaan ?Smiley

neok 29 March / 2009 / 15:15
niemand?

Kiteko 31 March / 2009 / 21:10
Eén advies als je de spot nog niet kent; zoek de locals op en vraag vooral waar en wanneer je het water op kunt. Niet eigenwijs zijn! Ik heb menig Duitser het water op zien gaan om vervolgsn met hangende pootjes weer terug zien komen lopen.... De wind kan daar vreemde wendingen nemen maar over het algemeen een super spot, zeker vanaf de camping. Je zit dan namelijk net naast de lokale opstapplaats en dat geeft je voldoende ruimte om het water op te gaan. Ik ben er al wat jaartjes geweest en heb het altijd prima naar m'n zin! Vergeet ook niet de mensen bij de strandtent de hartelijke groeten te doen! :-)
Kiteko

johndoe 31 March / 2009 / 21:41
ik zit weer op laguna :D. hopelijk dit jaar een top windje:D richard ik heb er zin in en als er geen wind staat gaan we lekker winchen :D

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

neok 22 July / 2009 / 22:27
ik heb een paar maanden geleden dit topic aangemaakt om te kijken of er nog mensen naar de camping nautic almata gaan... maar nu ga ik er bijna heen, dus vraag het maar nog een keer :P... wie zitten daar op die camping of zitten in de buurt en gaan daar kitesurfen ?

richardkiter 26 July / 2009 / 11:34

Gisteravond weer retour na 3 weken spanje waarvan 1 weekie baai van rosas camping nautic almata 1 weekie Barcelona en 1 weekie Canayong in de pirineen

Van de 6 dagen 5 dagen gekite: 3 met 13 en 2 met 10 waarvan 1 een top dag
Zwafra teigertje en de beun ook nog een daggie gezien op las balenas

Wind viel mij eigenlijk tegen. ThumpDown ThumpDown Had meer wind verwacht en ook de hele middag.
Van de 3 keer dat ik met de 13 had gekite viel na een uurtje de wind weg ThumpDown ThumpDown
Dit was ook het geval met de 10 meter dat de wind na een uurtje wegviel

Heb eigenlijk maar een topdag dag gehad ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Meerdere kiters hier last van gehad ????

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

erik_is_gek 26 July / 2009 / 11:36
Is daar altijd zo.

Tenzij je tramontana mee maakt maar dat is er bijna nooit in het hoog seizoen

richardkiter 26 July / 2009 / 12:41

Zat vorig jaar op Texel en ik vond de wind daar stukken beter ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp en daar waren ook geen gekken met jetski,s en waterscooters,

Wat een idioten die gasten die nergens naar kijken en overeral overheen varen. Lag een kite in het water en de lijnen werden opgezogen in de moter van een jetski

Nazar 26 July / 2009 / 17:46
KOM NET terug van Laguna. Was daar 14 dagen en kon 11 dagen SUPER kiten (1 keertje 45 knopen/3 keer 30 knopen/4keer 20 knopen/ 2 keer /-15)

johndoe 26 July / 2009 / 17:51
klopt helemaal wat nazar zegt, wij hebben top kunnen varen!

neok 27 July / 2009 / 15:52
mooi Smiley

tellavist 28 July / 2009 / 13:51
voor gedetaileerd verslag lees "vakantie empuriabrava" (ff zoeken in zoekfunctie) heeft me pijn en moeite gekostSmiley
Alain Duckers.

DirkHopmans 29 July / 2009 / 07:49
Heey Neok!

Van 3 t/m 17 Augustus ben ik op Nautic Almata! Neem me 7, 9 en 11 meter, en 2 boardjes mee, dus dat wordt lekker knallen!!!!
carpe diem quam minimum credula postero