Ben zonet terug van Kreta, Amoudara.
Ben daar geweest van 06 juni tot 13 juni en slechts 1 maal kunnen kiten met mijn 11 meter kite.0
Je moet je gear zelf meebrengen want je kan er niks huren. Ik heb wel één kiteshop in de buurt gezien.
Het kiten was wel lekker relaxed in de baai van Amoudara.
De meeste wind is er in juli en augustus.
Noord kust Kos is beter (Marmari) - meer wind (juli/begin aug) meer zandstrand - meer plaats
Geen idee hoe het nu moet met de nieuwe wetgeving.
Laat de grieken maar eerst eens compleet failliet gaan want hun hotel prijzen zijn nog steeds veel te hoog. (De spanjaarden hebben het al begrepen en hebben hun prijzen voor hotels, appartementen, autohuur serieus verlaagd. Auto huren aan 95Eur / week op Fuerte)
Ben net terug uit Chersonissos, de laatste 2 dagen een redelijke bak wind gehad alleen geen kitegear meegenomen.. Je moet echt zoeken naar goede baaitjes om de kunnen kiten. Bij cherso heb je bijna alleen maar rotsen en is kiten vrijwel onmogelijk omdat je nergens goed kan opstarten. Op de rotsen zitten ook nog eens heel veel zee egels en daar wil je echt niet in staan..
Verder tussen Heraklion en Chersonissos wel 1 baai gezien waar je goed zou kunnen kiten.. Maar ideaal zag het er zeker niet uit..
Als je in je eentje gaat kiten, zou ik het NIET doen.. Een reddingsbrigade is daar in de verste verte ook niet te bekennen volgens mij.
Ohja, als je een appartement gaat huren, tel van te voren je bestek, borden en pannen (maak er een foto van ofso?), anders gaan ze je met alles pakken..
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Quote: Dender - 15 juni, 2011 (11:01)
Ben net terug uit .Ohja, als je een appartement gaat huren, tel van te voren je bestek, borden en pannen (maak er een foto van ofso?), anders gaan ze je met alles pakken..
tja die staatsschuld moet op een manier afbetaald worden
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Registreerde: 04 September 2005
Hey iedereen,
Deze zomer ga ik opreis naar kreta.
We verblijven dicht bij een strand in de regio van Heraclion.
Kun je daar kiten??
Moet je zelf gerief meenemen of niet?
alvast bedankt
pieterrrr
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)