markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)
Kelv had een 2 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Best Kahoona (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Kelv had een 2 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Best Kahoona (2010)
1wan had een 1 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 26 - 33 knots op zijn SlingShot RPM (2020)
Registreerde: 07 September 2009
Aankomend weekend ga ik richting zeeland (bruinisse). Grevelingendam ligt dan dichtbij om te gaan kiten.
Nu ben ik al de fora's afgestruint opzoek naar infomatie over deze spot.
Bij de kitespot info van Hanglos.nl staat dat het geen spot is voor beginners.
Via via kwam ik op de website van een kiteschool die daar lessen aanbiedt. Mijn vraag aan allen die er een mening over hebben.
Is grevelingendam een plek voor beginners of niet? Ligt er iets bij in de buurt als beter alternatief?
Wat ik al weet is dat het om en na bij 40 min is naar Brouwersdam wat een zeer geschikte spot is maar misschien is er iets dichter bij?
Greetz.....