Fuerteventura Hotel

Door: DavidDC Reacties: 14 Hits: 3553
DavidDC 15 October / 2010 / 09:06
Hey,

Ik wil dit weekend mijn vakantie naar fuerteventura gaan boeken van 4 tot 11 nov.
Nu wil ik graag naar Corralejo maar weet er iemand ook een hotel dat direct aan Flag Beach zit.

Het vrouwtje gaat ook mee dus het hotel moet ook voldoen aan ander vermaak dan kiten.
Heeft er iemand advies?

Super bedankt alvast!

DavidDC had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 26 knots op zijn Fluid Ego (2010)

rhino7 15 October / 2010 / 09:44

rhino7 had een 3 sterren sessie in Isla Canela met maar liefst 15 - 17 knots op zijn North Evo (2010)

DavidDC 15 October / 2010 / 09:57
Dit hotel zit helaas in de periode dat ik wil gaan vol, maar bedankt voor de suggestie.
Iemand nog andere suggesties?

DavidDC had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 26 knots op zijn Fluid Ego (2010)

kaait 15 October / 2010 / 12:08
Wij hebben in het voorjaar met vier man een losse vakantievilla geboekt in corralejo. Best chiq met zwembad en veel ruimte maar niet heel duur. Wel een klein stukje met de auto maar er zit verder niets op flag beach zelf. Je kan proberen zoveel mogelijk zuidoost in corralejo te zitten, dan kan je het misschien wel lopen.

Wij hebben toen geboekt via homeaway.nl maar er zijn veel meer sites die villa's aanbieden. Eigen huisje scheelt ook dat je niet met al je kitemeuk door de hotellobby hoeft.

Onbekende gebruiker 16 October / 2010 / 07:25
Afgelopen voorjaar ook naar Corralejo geweest. Eigenlijk de enige leuke plaats op Fuerteventura en vlakbij Flag Beach.
Wij hebben in een appartementje gezeten en dat is ons prima bevallen. Moet wel zeggen dat wij echt budget gingen, maar heb veel duurdere appartementen gezien die er veel minder goed uitzagen.
Wij zaten in het volgende appartement: http://www.atraveo.nl/objekte/315394.php en dat was echt spotgoedkoop voor wat je ervoor krijgt.

Als je wat meer luxe wil, er is ook nog een mooi hotel in Corralejo. Geen ervaringen mee, maar het zag er (zeker vergeleken met de rest) gewoon heel goed uit.
Volgens mij was het dit hotel: http://www.oasisfuerteventura.com/en/oasis-duna-apartments/hotel-services-amenities/0485034e018f6/

Die twee hotels direct aan flagbeach zien er ook wel goed uit, maar je zit erg afgelegen van alles. Eingelijk heb je dan overal een auto voor nodig.
JanB 16 October / 2010 / 09:46

Ben afgelopen zomer op Fuertaventura geweest. Wij zaten in Atlantic Garden, prima apartementen, zwembad erbij voor de brakke dagen,netjes schoon en voor een goede prijs. Het uitgaanscentrum en strand zitten op loopafstand. Verder zou ik wel een auto huren, flagbeach is gewoon te ver om te lopen met al je kitespullen.
"Wacht maar tot ik daar ben, daar waar ik wil zijn, veilig voor de honger veilig voor de pijn.

dare 18 October / 2010 / 19:23
Er is nog een Rui hotel op het strand Palace Tres Islas , stukje duurder dan Olivia Beach maar wel net gerenoveerd en dichterbij Flag Beach. Veel succes met de wind trouwens want de windzekere periode is nu toch wel voorbij.... En zoals de andere zeggen , boek in het dorp en neem een auto. Geeft je ook de gelegenheid om naar andere stranden te rijden als het op Flag Beach niet waait

DavidDC 19 October / 2010 / 07:42
Hey Gasten,

Allemaal bedankt voor de reacties.
De reis is reeds geboekt en de auto ook.

Thanks

dare 19 October / 2010 / 13:26
Hier alvast wat spots op het eiland voor je om te checken
http://www.witchcraft.nu/spots.php

Veel plezier

zavVi 21 October / 2010 / 23:24

Je kan ook een fiets hure in Corralejo.

Maar als je met het vrouwtje ben wil die mss ook wel eens verplaatsen. Flag beach is lastig te voet, maar kom een auto huren voor 7 dagen en elke dag gebruiken voor 5 minuten heen en 5minuten terug.... das nu ook niet ideaal imo.

People do as they wish though :)

Have fun daar !

dare 22 October / 2010 / 15:40
Er rijdt zelfs een touristen treintje door het hele dorp naar het duinen aka kite strand!

Neetje 06 January / 2017 / 09:17
Ik kwam deze pagina tegen op zoek naar info over atraveo, deze site http://vakanto.nl/forum/atraveo heeft me wel geholpen. Het lijkt wel betrouwbaar, maar ik heb er mijn twijfels over, heb nog nooit online geboekt....

Djee 06 January / 2017 / 10:11

Spannend {#emotions_dlg.swhip.gif} ,maar dit is van tui een van de grootste reisjesorganiseerderts in de wereld. Sterkte de komende tijd {#emotions_dlg.coool.gif}

Last edit by: DJEE
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Hans 07 January / 2017 / 10:35

Of kijk op http://www.casazep.com betaalbaar en mooi

kiteruithoorn 07 January / 2017 / 11:49

waren in dec 2016 in rui hotel met onze kleine . kitestrand is wel 20 min lopen nog van het rui hotel. Als er geen badgasten zijn kan je ook op  het strand voor het hotel, maar alleen na 3 uur als de strandwacht weg is. Een auto is

wel aan te raden op fuerte

kiteruithoorn