rhino7 had een 3 sterren sessie in Isla Canela met maar liefst 15 - 17 knots op zijn North Evo (2010)
DavidDC had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 26 knots op zijn Fluid Ego (2010)
DavidDC had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 26 knots op zijn Fluid Ego (2010)
Spannend ,maar dit is van tui een van de grootste reisjesorganiseerderts in de wereld. Sterkte de komende tijd
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
waren in dec 2016 in rui hotel met onze kleine . kitestrand is wel 20 min lopen nog van het rui hotel. Als er geen badgasten zijn kan je ook op het strand voor het hotel, maar alleen na 3 uur als de strandwacht weg is. Een auto is
wel aan te raden op fuerte
Registreerde: 08 September 2010
Ik wil dit weekend mijn vakantie naar fuerteventura gaan boeken van 4 tot 11 nov.
Nu wil ik graag naar Corralejo maar weet er iemand ook een hotel dat direct aan Flag Beach zit.
Het vrouwtje gaat ook mee dus het hotel moet ook voldoen aan ander vermaak dan kiten.
Heeft er iemand advies?
Super bedankt alvast!