wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
bernard had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 24 - 33 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
posty had een 4 sterren sessie in Curacao, St Jorisbaai met maar liefst 16 - 24 knots op zijn Best Kahoona (2009)
Registreerde: 22 July 2007
Egypte lijkt ok, maar de vloek van de farao, massa tourisme, pushy verkopers etc weerhouden me er toch nog van. Hurgada valt sowieso af, el gouna lijkt iets beter, maar heeft er iemand nog betere tips?
Welk eiland is beter voor kiten? Aruba of Bonaire? Wind is goed toch rond deze tijd van het jaar? Zijn er ook goed golf spots? Vlak water gaat op een gegeven moment bij mij vervelen..
Ben al 2X in brazilie geweest, keertje in el jaque, dakhla/essaouria en zoek nu iets nieuws. Mocht ik een briljante spot missen, let me know..
bernard had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 24 - 33 knots op zijn SlingShot RPM (2011)