RamonM had een 4 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 20 - 26 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
apple had een 3 sterren sessie in Castricum aan Zee met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

RamonM had een 4 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 20 - 26 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
Registreerde: 11 November 2008
Maar, onderdeel van deze reis is een weekje Tarifa. Ik ben daar begin jaren 90 vaak geweest, toen om te windsurfen. Daar heb ik goede herinneringen aan. Nu dus om te kiten. In de tussentijd is er waarschijnlijk veel veranderd in Tarifa, maar ook bij mezelf. Daarom heb ik dus wat tips nodig. Mijn dochter van 9 gaat mee, dus ik zoek een onderkomen waar het voor haar ook leuk is. Dan denk ik aan een zwembad en leeftijdsgenoten.
Ramon