Tarifa (met kind)

Door: RamonM Reacties: 7 Hits: 1478
RamonM 16 May / 2011 / 12:01
Deze zomer ga ik Andalusie opzoeken, een mooie omgeving, goed weer, leuke mensen, prachtige natuur en bijzondere cultuur....

Maar, onderdeel van deze reis is een weekje Tarifa. Ik ben daar begin jaren 90 vaak geweest, toen om te windsurfen. Daar heb ik goede herinneringen aan. Nu dus om te kiten. In de tussentijd is er waarschijnlijk veel veranderd in Tarifa, maar ook bij mezelf. Daarom heb ik dus wat tips nodig. Mijn dochter van 9 gaat mee, dus ik zoek een onderkomen waar het voor haar ook leuk is. Dan denk ik aan een zwembad en leeftijdsgenoten.
Ramon

RamonM had een 4 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 20 - 26 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

RamonM 18 May / 2011 / 09:06
helemaal niemand goede tips, allemaal jonge mensen zonder kids hier... Ik denk zelf aan een huisje bij Hotel Dos Mares, misschien heeft iemand daar wel een mening over?
Thnx!

RamonM had een 4 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 20 - 26 knots op zijn SlingShot RPM (2011)

apple 18 May / 2011 / 10:56
ik stond er met mijn campertje afgelopen jaar illegaal aan de weg in het dorp bij de benzinepomp en dat ging goed en was leuk ( met twee kids van 1 en 3 jaar ) Camping is duur ( € 30,-/dag ) Hotel gaat wel en sommige prive personen verhuren hun appartement ( het contact wat ik had was helaas verhuisd en vroeg rond de € 25,- /dag )

succes
www.overexposure.nl

apple had een 3 sterren sessie in Castricum aan Zee met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

eddyc 18 May / 2011 / 21:10
Ik zou naar 100% Fun gaan - daar kun je te voet naar het strand en het heeft een mini zwembad
eddyc

Mediator 20 May / 2011 / 00:20
een gezinskiter... wat sneu voor je

ik leef met je mee
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

RamonM 20 May / 2011 / 14:16
haha, bedankt voor je medeleven, dat maakt mijn dag een stuk beter
Al moet ik zeggen dat werken meer in de weg zit qua kiten dan mijn gezin...

Volkswagen69 20 May / 2011 / 22:34
Dos Mares is oke met kids maar wel wat prijzig. Wil je niet direct aan het strand zitten heb je op 1km achter de hoofdweg nog een andere; molino el mastral. Dit zijn appartementen met keuken. Zeer chil en zeker voor de kids. Deze gasten verkopen het. http://www.elizawashere.nl/spanje/andalusie/tarifa/molino_el_mastral.htm
Esteban

RamonM 24 May / 2011 / 18:53
Dos Mares it is... begin juli!