spot renesse

Door: Theflyingkiteman Reacties: 14 Hits: 4497
Theflyingkiteman 03 June / 2011 / 20:25
Dudes,

Ik heb vanaaf lekkere sessie gehad op Renesse!
Was m'n eerste keer daar... **morres, geen flauwe opmerkinge aub**
Heb al ff op hanglos gekeken voor wat spotinfo maar kom daar niet veel verder mee...

Is daar met een bepaald tij sprake van stroming oid?
Mag daar altijd gekite worden?
Ik zie er niet vaak kites, is het beroemd (of berucht) onder de kiters?

Ik stel mijn vertrouwen op jullie!

Thanks guys.
Dolf
Powered by Best kiteboarding & Mystic

zoontje 03 June / 2011 / 20:52
of verboden om te kiten
no balls no glory

evan 03 June / 2011 / 21:25
Officieel verboden om daar te kiten ja.

Theflyingkiteman 04 June / 2011 / 06:34
Maar op het bord naast de strandopgang heb ik toch echt gezien dat er op stond: "Extreme watersporten alleen hier toegestaan".

Theflyingkiteman 04 June / 2011 / 06:51

bunker 04 June / 2011 / 07:02
voordeel is wel dat je daar nooit stroming hebt, de enige plaats in nl
keep on punching

MarkVP 05 June / 2011 / 09:10
http://www.schouwen-duiveland.nl/dsresource?type=pdf&objectid=schouwen:29376&versionid=&subobjectname=

Voor zover ik weet alleen bij de Brouwerdam toegestaan in de gem Schouwen.

MarkVP had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 23 - 29 knots op zijn SlingShot TD2 (2007)

neen92 06 June / 2011 / 16:45
Nee is er een stukje vooraan de Brouwersdam (Zeeland dus) richting Renesse waar je ook mag kiten
Fly Ozone

Annelous 06 June / 2011 / 20:05
en bij bruinisse mag je ook kiten

VJL 07 June / 2011 / 08:45
Je mag er wel met jetski's en scooters varen maar niet surfen....

http://www.strandreddingsbrigade.nl/docs/plattegrond.pdf

loekflexifoil 07 June / 2011 / 11:13
@vjl: die zijn ook veel cooler: je hoeft er niks voor te kunnen, alleen maar met je dikke pens gaan zitten en gas geven.

brouwersdamlocal 07 June / 2011 / 14:36
officieel mag je er niet surfen, maar als het geen hoogseizoen is of na het eten ga ik er wel eens kiten toevalig van t weekend ik de avond gewwest omdat het bij de brouwersdam veel te druk was.

brouwersdamlocal had een 0 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 0 - 0 knots op zijn SlingShot Fuel (2009)

brouwersdamlocal 07 June / 2011 / 14:37
Quote: Theflyingkiteman - 4 juni, 2011 (07:34)
Maar op het bord naast de strandopgang heb ik toch echt gezien dat er op stond: "Extreme watersporten alleen hier toegestaan".

dat bedoelen ze voor de dam......................

brouwersdamlocal had een 0 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 0 - 0 knots op zijn SlingShot Fuel (2009)

loopbitch007 08 June / 2011 / 16:18
Is zeker niet toegestaan, dus beter niet doen. Ze hanteren een gedoogbeleid buiten het seizoen en in de avonden volgensmij. Vaar daar zelf ook weleens wanneer het later op de avond is, of wanneer het buiten het seizoen is. Maar tussen de badgasten gaan kiten: DOE AUB NIET! Houdt de spot een gedoogspot voor de avonden en buiten het seizoen

Wat brouwersdam local al zegt, dat bordje geeft aan dat het op de Bdam is toegestaan. Volgensmij met de kleur rood
Gaastra!

Theflyingkiteman 08 June / 2011 / 19:18
Quote: loopbitch007 - 8 juni, 2011 (17:18)
Is zeker niet toegestaan, dus beter niet doen. Ze hanteren een gedoogbeleid buiten het seizoen en in de avonden volgensmij. Vaar daar zelf ook weleens wanneer het later op de avond is, of wanneer het buiten het seizoen is. Maar tussen de badgasten gaan kiten: DOE AUB NIET! Houdt de spot een gedoogspot voor de avonden en buiten het seizoenWat brouwersdam local al zegt, dat bordje geeft aan dat het op de Bdam is toegestaan. Volgensmij met de kleur rood

Super bedankt!
Hier heb ik wat aan!
Ik was daar in ook 's avonds, jammer genoeg wel helemaal alleen...

Dus als ik het nou een keer te druk vind 's avonds op de B'dam kan ik ff doorrijden naar Renesse?