Kitesurfen Sunny Beach Bulgarije

Door: Willie1989 Reacties: 16 Hits: 3371
Willie1989 18 July / 2011 / 20:11
Hoi allemaal,

1 augustus vertrek ik voor een weekje naar Sunny Beach. Superbekende vakantiespot, maar niet helemaal dudelijk of je er een beetje lekker kunt kiten.... Daarom maar even topicje gestart zodat mensen die daar geweest zijn hopelijk kunnen aangeven of het nuttig is mn spulletjes mee te nemen!!??

Thanks alvast voor jullie reacties;-)

wazzaah 18 July / 2011 / 20:13
Weet dat daar (of in de buurt) gekite wordt, wel goed opassen voor je spulletjes
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

MV87 18 July / 2011 / 20:29
Ik heb ze zien kiten toen ik daar 4 jaar terug was, zelf geen spullen mee (was toch iedere dag brak) en de enige die kite van de mensen die mee waren.
De keer dat ik overdag op het strand ben geweest waaide het wel redelijk rond de 16-17 knopen denk ik, verder alleen een paar keer 's ochtends vroeg tijdens het skinny dippen op het strand geweest maar dan was het windstil. Overdag was het nogal druk (veel te druk vervelende verkopers) dus eigenlijk altijd bij het zwembad van het appartement gelegen werkte ook prima met een barretje in het zwembad & genoeg ligstoelen wat een stuk relaxter was.
Wel lache om een leuke tijd te hebben, en met een beetje gezond verstand is het prima vertoeven daar.
Meer info heb ik niet, enjoy!

MV87 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 27 - 35 knots op zijn Best Kahoona (2009)

rolandpeelen 19 July / 2011 / 10:52
Ik ben er vorig jaar geweest. Druk strand en niet al te harde wind. Ik had wel twee dagen achter elkaar met de 14m kunnen cruisen als ik dat had gewild. Baal er dus wel van dat ik die niet mee heb genomen :)

philiprw 19 July / 2011 / 13:51
Ik heb ongeveer het zelfde verhaal als MV87. maar ik neem aan dat je er heen gaat om te feesten, brak te zijn en in de zon te leggen. Dat was bij mij iig het geval en dan komt het er niet van. verder is het er reeedeelijk windstil en mega druk op het strand. spullen huren kan daar niet zo ver ik weet (heb zelf 1 jaar geleden ook even info gezocht) en alles wat 2 minuten alleen ligt verwijnt spontaan naar de klauwen van de locale bevolking. De hele week ook geen kiter gezien, maar dat komt misschien vanwege de brakke wind

Verder echt een top oord! lekkere scandinavische wijven, DEN GLADE VIKING, tropicana, goddelijke pizza slices voor geen ene euro, goedkoop zuupen. wat wil je nog meer?!? ( jaja wind...)

conclusie, het geld wat je aan vervoer kwijt bent en de kans op schade en gejatte spullen ( ook in het hotel!!!) is te groot voor die ene half bakke sessie die je zo brak doet dat je na een half uur moet stoppen. Have fun, gegarandeerd mooie verhalen als je thuis komt !

philiprw had een 2 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

Woodmaster 19 July / 2011 / 15:57
Scheelt wel voor de locale bevolking daaro.....en uiteindelijk ook ons.
Hoeven ze hier niet heen te reizen om te stelen we brengen de buit wel daarheen!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

Willie1989 21 July / 2011 / 10:52
Aah thanks allemaal voor de reacties...

Inderdaad... ik ga daar vooral heen om een lekker feestje te vieren..
Ik denk dat ik toch maar besluit om het niet mee te nemen en als ik een keer geen brakke dag heb ga ik eens informeren om iets te huren...
Ik ga in ieder geval niet voor de lekkere scandinavische wijven philip...;-)
nou maar hopen op nog een paar mooie daagjes in NL voor ik op vakantie ga:-)

bart13 21 July / 2011 / 14:24
Ben er geweest en ik zou het niet doen, heb daar 2 kiters gezien maar het strand is kei druk en je vermaakt je meer dan prima op de wal.

bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

Sjempoe 22 July / 2011 / 22:24
Willie je bent wel heel beinvloedbaar :)

Willie1989 23 July / 2011 / 09:18
Haha ja ik stelde de vraag ook om me te laten beinvloeden natuurlijk;)
Maar inderdaad, zo ben ik Of had jij nog een andere mening Sjempoe? Want ik laat me natuurlijk zo weer ompraten
Wil gewoon zo graag snel een keertje lekker surfen zonder wetsuit..

philiprw 24 July / 2011 / 16:45
Quote: Willie1989 - 21 juli, 2011 (11:52)
Ik ga in ieder geval niet voor de lekkere scandinavische wijven philip...;-)

aaah jah, jij gaat liever voor locaal, donker en harig!!! red rose en XXX-> THE PLACE TO BE!! Voor nog geen 30 leva heb je een titi of pussy dance wel oppassen voor de achterkamertjes, want daar krijg je al 30 buitenlandse SOA's van het op de bank zitten alleen al

als je echt skeer bent kan je natuurlijk altijd nog mee gaan met een van de damens die je van de straat plukken, maar die roven je meestal al leeg voordat je uberhaupt door hebt dat het mannen zijn

philiprw had een 2 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 19 - 25 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

MV87 24 July / 2011 / 18:41
Dude.. in het profiel van Willie staat dat het een vrouw is neem aan dat ze dus niet voor de vrouwen heen gaat.

MV87 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 27 - 35 knots op zijn Best Kahoona (2009)

extremekiter 24 July / 2011 / 20:52
Hahahah geweldig dit!!!

Proost alvast
W W W . V E R S U S S H O P . N L

philiprw 25 July / 2011 / 08:21
Quote: MV87 - 24 juli, 2011 (19:41)
Dude.. in het profiel van Willie staat dat het een vrouw is neem aan dat ze dus niet voor de vrouwen heen gaat.
ach zo! dan was mijn info wellicht een tikkeltje overbodig Desalniettemin kan het alsnog van pas komen voor een mannelijke medereiziger van je! maargoed, op het gebied van scandinavische/ locale mannen kan ik je helaas niet verder helpen....

have fun daro!!

RefleXxx 26 July / 2011 / 05:20
Wel een manier om te bezuinigen op de alcohol. Hele dag kiten in de volle zon en brak van het water afkomen zodat je na enkele biertjes al niet meer weet waar je bent

Willie1989 26 July / 2011 / 16:42
Haha inderdaad, heel opmerkzaam MV, ik had al zo het idee dat je dacht dat ik een man ben Philip, maar in ieder geval hartstikke bedankt voor je tips, ik zal ze gelijk doorpassen aan mn mannelijke medereizigers Haha wel te grappig, de eerste x dat ik iets post hier op het forum en wel gelijk heel behulpzame reacties
In ieder geval allemaal bedankt voor de tips.. en nu maar wachten op wind in NL.... hoop nog ff minimaal 1 xtje t kunnen genieten voor ik op vakantie ga!

lemmerterror 26 July / 2011 / 18:23
Ik ben gisternacht net teruggekomen van 12 dagen sunnybeach!
Voor het kiten hoef je er inderdaad niet heen, het strand ligt vol met strandbedden en het enige vrije stukje is gereserveerd voor parasailing. Echter heb ik me meer dan vermaakt zonder het kiten Drank en vrouwen volop! Niet getreurd, want er lopen vast ook leuke mannen rond (niet op gelet) !!

Als je toch nog het water op wil kun je wellicht gaan windsurfen? Er zit ergens aan het strand een windsurfschool waar je ook kunt huren!! Kan ook leuk zijn, haha...

Teamrider kiteoutlet.eu, mail me for discount!