Ik wil in de herftvakantie nog even op vakantie en kiten. Wie O wie kan mij vertellen of oktober een goede maand is voor Tarifa?
Is het weer dan nog redelijk o.k. en is er wind?
Hoor graag de ervaring in deze periode van anderen.
Heel gezelig en relaxt stadje waar alles in het teken staat van kite surfen (windsurfen). Lekker elke dag buiten gegeten en heerlijk happen voor weinig, gemiddeld een 10 euro (van 5 tot 15 euroos) , biertje halfe liter 3,5 euri,s colaatje 1.5 euries en bakkie pleur een eurootje, (bijna voor niks)
s, morgens leker uitslapen en tegen de middag naar de spot (mistral club) en tot de avond dan knallen
Voorspellingen kloppen geen reet van, was zelfs een keer windstil toen ik aan een local vroeg of we nog konden varen. Hij zij ga maar lekker naar Tarifa om te shoppen want er komt geen wind meer vandaag. Een uur later stonden we op het water met 20 tot 25 knopen en hebben de hele midag top gevaren.
Ik ben toen naar die zelfde local van tarifa gegaan en die zei:
Every day The wind suprise me !!!!!![/size]
Badgaste (Peter, Mitcell en Patrick) bedankt voor deze top vacantie en ik kom hier zeker terug !!!!!!!!
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us
Registreerde: 10 July 2006
Is het weer dan nog redelijk o.k. en is er wind?
Hoor graag de ervaring in deze periode van anderen.