Griekenland - waar??

Door: IngridD Reacties: 8 Hits: 1250
IngridD 18 May / 2013 / 12:17
Hi,

Plan opgevat om eventueel deze zomer te gaan kiten in Griekenland. Moet wel een beetje op het budget letten, dus ik zoek een eiland waar veel op gevlogen wordt en waar ook goed te kiten is.

Zag dat er al eerder topics Griekenland zijn maar de meesten zijn erg oud of gaan over 1 eiland. Qua eilandkeuze maakt het mij niet uit, heb alleen bovenstaande 'eisen'.

Ervaringen iemand??

Ingrid

IngridD 18 May / 2013 / 12:49
Weet niet waarom maar het staat er 4x op...sorry

wazzaah 18 May / 2013 / 12:58
Ik wel, te vaak gedrukt terwijl Hanglos bezig was om je eerste topic te verwerken.

Als topics over 1 eiland gaan (Kos waarschijnlijk) is dat ook 1 van de betere eilanden om heen te gaan Ook het eerste eiland wat bij mijj opkomt als je Griekenland zegt.
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

markymarc 18 May / 2013 / 20:52
Kos is inderdaad goed (tigaki of psalidi) maar er is nog veel meer...

Rhodos (kremasti of prassonissi), naxos (mikri viglia), levkas (milos beach), samos (kokkari).
Op de meeste ben ik geweest.
Rhodos is aan te raden, alleen wel druk..Maar Naxos is beter...

Zelf zit ik te denken aan Kreta (Palekastro, Kourmenos beach) of Amoudara...

Is iemand daar de afgelopen jaren geweest? Heeft iemand meer info over deze spots?

Dank vast,

If you don't try it, you'll never make it

markymarc had een 3 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 21 - 32 knots op zijn Cabrinha Switchblade (2018)

boarderbas 19 May / 2013 / 06:59
Net terug van een weekje Rhodos. Bijna iedere dag wind gehad, terwijl dit nog niet het echte windseizoen is

Kwa spots vond ik Kremasti niet heel bijzonder; kiezelstrand en vrij vlagerig aan de kant. Denk dat het hier in de zomer ook erg druk kan worden
Prassonissi daarin tegen is wel echt een hele mooie spot! Wel een stuk rijden als je in het noorden van het eiland zit, maar zeker de moeite waard! Flat water aan de ene kant, en mooie golfjes aan de andere!

Succes!

boarderbas had een 3 sterren sessie in Grevelingenmeer - Grevelingendam met maar liefst 12 - 17 knots op zijn Best Kahoona (2010)

felixie 20 May / 2013 / 09:46
Kohilari beach op Kos is wel mooi! Voor info over Kos kijk eens op: KiteActive.com
for cheap and active kite holidays www.kiteactive.com

felixie had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)

Herrie 20 May / 2013 / 12:17
Lefkada is ook top!
Cheers! Herrie

Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)

felixie 25 May / 2013 / 08:46
http://vimeo.com/kiteactive/pm1
leuk filmpje van Kos!
for cheap and active kite holidays www.kiteactive.com

felixie had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)

Davidoff 27 May / 2013 / 08:18
Hier nog een impressie van Kos!

http://vimeo.com/58796605
Good wings!